Istraživanje pokazalo: studenti u Hrvatskoj razmišljaju o financijskom planu za budućnost
25.10.2024.
Opis posla · Pružanje administrativne i organizacijske potpore kako bi se osigurao nesmetani rad ureda; · Podrška u pripremi dokumentacije za knjigovodstvo; · Obrada knjigovodstvene dokumentacije i priprema za arhiviranje; · Pripremanje ponuda i podrška u izradi i kategorizaciji ulazno/izlaznih računa · Organizacija putovanja, sastanaka te različitih internih i eksternih događanja: rezervacija dvorana, smještaja, avionskih karata, prijevoza i poslovnih ručkova/večera; · Koordinacija i briga o gostima i VIP sudionicima konferencije: organizacija smještaja, avionskih karata, prijevoza i sličnih aktivnosti; · Podrška u pripremi i ispunjavanju putnih naloga · Obrada i vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika i vanjskih stručnjaka na međunarodnim projektima; · Vođenje raznih evidencija i izrada izvještaja te arhiviranje poslovne dokumentacije; · Podrška odjelu financija i administrativnog praćenja projekata Zašto tražimo tebe? Tražimo proaktivnu i ambicioznu osobu koja želi raditi u vrhunskom timu koji se bavi organizacijom međunarodnih konferencija i provođenjem međunarodnih projekata, sve to u stimulativnom i dinamičnom okruženju koje potiče profesionalni rast i razvoj. Potrebna znanja Napredno znanje rada na računalu i MS Office paketa (MS Word, MS Excel, PowerPoint…); visoka razina pisane i usmene poslovne korespondencije na hrvatskom i engleskom jeziku. Poželjne vještine Iskustvo u istim ili sličnim poslovima administrativnog tipa; komunikativnost, snalažljivost, odgovornost i timski rad. Ostale napomene i uvjeti Prednost imaju studenti završnih godina Ekonomskog fakulteta. Lokacija Vukovarska 237b, Zagreb Radno vrijeme Puno radno vrijeme ili 4 sata dnevno uz prethodni dogovor o dobu dana kada studentu/ici odgovara. Očekivano trajanje posla Minimalno 6 mjeseci, po mogućnosti duže.← Povratak na poslove