Nesklad između upisa na fakultete i potreba tržišta rada – kako pronaći ravnotežu?
12.9.2024.
Što ćete raditi: -Pomoć u razvoju i provedbi kampanja brand marketinga. -Podrška u izradi marketinških materijala, uključujući digitalni sadržaj, tiskane materijale i sadržaje za društvene mreže. -Provođenje istraživanja tržišta kako bi se identificirali trendovi, konkurenti i prilike za rast brenda. -Pomoć u upravljanju i praćenju društvenih mreža, uključujući planiranje objava, angažman s pratiteljima i analizu metrike uspješnosti. -Suradnja s dizajnerskim timom i agencijama kako bi se osigurala dosljednost brenda u svim marketinškim materijalima. -Podrška u suradnji s globalnim marketinškim timom kako bi se osigurala dosljednost brenda, glasa i poruka. -Pomoć u organiziranju i koordiniranju događaja, promocija i lansiranja proizvoda. -Doprinos brainstorming sesijama i davanje kreativnih prijedloga za marketinške strategije. -Pomoć u praćenju i izvještavanju o učinkovitosti marketinških kampanja i inicijativa. -Obavljanje administrativnih zadataka i podrška marketinškom timu prema potrebi. Što tražimo: -Trenutno studirate na preddiplomskom ili diplomskom studiju iz marketinga ili srodnih disciplina. -Imate osnovno razumijevanje principa brenda i marketinga. -Imate dobre organizacijske vještine s pažnjom na detalje. -Imate izvrsne komunikacijske i interpersonalne vještine te spremnost na učenje i prilagodbu. -Tečno govorite engleski jezik, u govoru i pisanju. -Spremni ste započeti rad 7. listopada 2024. -Imate važeća studentska prava iz „Studentskog Centra“ tijekom cijelog razdoblja prakse (6 mjeseci). Lokacija Utinjska ulica 29, Zagreb Način za prijavu Prijave na poveznici← Povratak na poslove