LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Cenosco Croatia d.o.o.

Office and Facility Manager (m/f)

Zagreb
Administracija i uredski poslovi
Tražimo srdačnu i energičnu osobu koja će se pridružiti Cenoscu kao Voditelj ureda – Office Manager! Kao naš Office Manager, bit ćete srce našeg tima, osiguravajući da sve teče glatko i da se svaki dan završava s osmijehom.

Ako ste osoba koja prirodno preuzima inicijativu, ima izvrsne komunikacijske vještine i sposobnost multitaskinga u brzom okruženju, želimo vas upoznati!



Vaši zadaci bit će:

- Osigurati da je ured dobro održavan i da bude lijepo mjesto za rad za sve kolege

- Održavati odnose s najmodavcem i svim pružateljima usluga povezanih s uredom, osiguravajući da se svi problemi s objektom odmah rješavaju

- Održavati odnose s dobavljačima, osigurati pravovremene isporuke robe i usluga

- Upravljati uredom (vođenje pristigle pošte, preusmjeravanje računa, kupnja uredskog materijala)

- Nadgledati postupke upravljanja imovinom, blisko surađujući s relevantnim timovima kako biste planirali i izvršili kupnje i ažurirali inventar

- Podrška zaposlenicima u organizaciji putovanja (pomoć u korištenju alata za upravljanje putovanjima, organiziranje transfera i sl.)

- Obračunati putne naloge točno i u skladu s pravilima

- Upravljati voznim parkom tvrtke, osiguravajući pravilno održavanje i korištenje vozila tvrtke

- Koordinirati i upravljati događajima tvrtke, osiguravajući da se neometano izvode i usklađuju s ciljevima i kulturom tvrtke

- Podrška kolegama iz različitih odjela, nudeći pomoć i rješenja za zadovoljenje njihovih potreba vezanih uz upravljanje uredom i objektom


NAPOMENE I UVJETI
Mole se studenti da svoju prijavu pošalju na engleskom jeziku

NAKNADE
Putni troškovi, naknada za topli obrok, poklon za rođendan, božićnica

OČEKIVANO TRAJANJE POSLA
Godinu dana ili duže

RADNO VRIJEME
Nepuno radno vrijeme, 20-24 sata tjedno

LOKACIJA
Zagreb, Augusta Cesarca 8

NAČIN ZA PRIJAVU
Svoju prijavu pošalji online putem linka 
← Povratak na poslove