Kako se riješiti loših navika kod prelaska iz srednje škole na fakultet?
2.6.2024.
Opis posla Briga o prijemu i ispraćaju pacijenata, komunikacija sa pacijentima osobno i putem telefona, dogovor novih termina, rad na POS uređaju i izdavanje faktura, unos i ažuriranje podataka u CRM sustavu, informiranje pacijenata o svim našim uslugama i lokacijama, vođenje brige o klijentima u čekaonici, vođenje brige o urednosti prostora čekaonice, pomoć doktorima i operaterima u organizaciji poslaZašto tražimo tebe?: Jer si srdačna i vedra osoba kojoj je zadovoljan klijent na prvom mjestu. Jer imaš veliku ljubav prema poslu i veliku želju za učenjem. Jer imaš vrhunske komunikacijske vještine i organizacijske sposobnosti. Potrebna znanja Dobro poznavanje engleskog jezika, poznavanje rada na računalu i MS Office paketa, prednost iskustvo iz područja hotelijerstva, ugostiteljstva ili prodaje. Poželjne vještine Posvećenost detaljima, ljubaznost, susretljivost i strpljivost. Ostale napomene i uvjeti Nudimo vrhunske uvjete rada i izvrsno radno okruženje u mladom i proaktivnom timu, kontinuiranu edukaciju i priliku za stalni radni odnos. Lokacija Frana Folnegovića 1c/Frana Vrbaniće 26 Zagreb Radno vrijeme u smjenama (08:00 – 16:00h, 12:00 – 20:00h)← Povratak na poslove