Webinar „Living & Working in Austria” – otvorite put prema karijeri u Austriji
19.11.2024.
Opis posla: Upravljanje dokumentacijom odjela (uglavnom u Excelu). Priprema izvješća/analiza. Pružanje logističke podrške za upravljanje opremom i koordinaciju sastanaka. Pružanje administrativne podrške u procesu zapošljavanja. Kakve kompetencije očekujemo: Napredno poznavanje Excela s dobrim znanjem ključnih formula kao što su VLOOKUP, SUMIFS i IF za analizu podataka, iskustvo u izradi pivot tablica za sažimanje podataka i izvješćivanje, sposobnost dizajniranja i razvoja vizualizacija podataka (uključujući grafikone i prikaze za jasno i učinkovito izvješćivanje), iskustvo u obradi i pripremi podataka kako bi se postigla maksimalna točnost i vjerodostojnost analitičkih rezultata te izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu. Lokacija Krapinska 45, 10 000 Zagreb Radno vrijeme Fleksibilnost u planiranju tjednog rasporeda koji odgovara tvojim studentskim obavezama (očekujemo da možeš raditi najmanje 30 sati tjedno). Način za prijavu Ako želiš postati dio globalne tvrtke koja stvara revolucionarne tehnologije i usluge, prijavi se putem poveznice. Pregledat ćemo prijave i kontaktirati kandidate koji prođu u uži krug.← Povratak na poslove