Zaštitari u osnovnim školama Zagreba i Pule: privremena mjera sigurnosti do kraja školske godine
11.1.2025.
Opis posla Tražimo novog člana našeg Customer Success tima koji će biti odgovoran za rješavanje upita klijenata vezanih uz naš proizvod, educirati klijente kako bioptimalno koristili proizvod te aktivno pristupati učenju i profesionalnom razvoju, uz punu podršku mentora i tima. Potrebna znanja Izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine, proaktivan pristup poslu, orijentiranost na detalje, odlično poznavanje engleskog jezika (razina C1), dostupnost za rad u smjenama od 4-6 sati, najmanje 20 sati tjedno (pon-pet) s vlastitog računala ili laptopa, aktivan studentski status (obavezan ugovor u Student servisu Zagreb). Poželjne vještine Znanje drugog stranog jezika (španjolski prednost). Ostale napomene i uvjeti Rad u smjenama prema dogovoru s ostatkom tima, između 20 i 30 sati tjedno. Lokacija Vukasovićeva 1, 10000, Zagreb Radno vrijeme 8-12 h/12-16 h/14-18 h Način za prijavu Putem linka.← Povratak na poslove