LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
10 najviralnijih Youtube videa

Youtubeovih top deset videa u 2014. godini

Prvi na popisu ima 122 milijuna pogleda, dok posljednji broji nešto više od 38 milijuna. Pogledajte koji su to.

Prvi na popisu ima 122 milijuna pogleda, dok posljednji broji nešto više od 38 milijuna. Pogledajte koji su to.

Youtube je na svojem blogu objavio popis najgledanijih videa u 2014. godini. Pa tako prvi na popisu ima 122 milijuna pogleda, dok posljednji broji nešto više od 38 milijuna. Ne postoji kategorija koja je dominirala, pa se na njoj nalaze i reklame i prankovi, ali i nove pjevačke zvijezde koje su ove godine pokazale što je potrebno za doći na listu Youtube-ovih top 10. 

Na prvom mjestu Youtube-ove liste našao se prank pod nazivom Mutant Giant Spider Dog popularnog Youtube-ovog prankstera – SA Wardega. Svoju je popularnost ovaj Youtube kanal zaradio mnogim Spiderman prankovima koji su izvođeni na slučajnim prolaznicima te prankom You shall not pass, gdje je glavni lik odjeven kao Gandalf te uspijeva zaustaviti (i ovako usporeni) vlak.

Ovaj najgledaniji video ima više od 122 milijuna pogleda,  a u glavnoj ulozi ovog videa nije nikakva osoba, već pas pod nazivom Chica koji radosno trči prema prolaznicima, a obučena je u odijelo pauka.

Drugo mjesto zauzela je Nikeova reklama, s 20 milijuna pogleda manje nego što je imao prvi video. Dio je nogometne kampanje #RiskEverything, a video se zove „Winner Stays”. Započinje s dvije nogometne ekipe koje odlučuju odigrati utakmicu kako bi odredili tko će ostati na terenu, a kasnije se pretvore u glavne današnje nogometne zvijezde. Osim Christiana Ronalda, pojavljuju se i Neymar, Ibrahimović, Rooney, Pique, Pirlo te još nekolicina poznatih nogometaša. Tu su i Kobe Bryant i Marvelova zelena zvijezda Hulk.

Video „First Kiss, koji je bar u maloj mjeri potaknuo osjećaj nelagode kod gledatelja, nalazi se na trećem mjestu. Video je objavila Tatia Pllieva, a radi se o 20 ljudi koji se međusobno ne poznaju, a odmah nakon što se upoznaju, poljube se pred kamerom. Iako je u prvih par sati nakon objave postala prava senzacija, nedugo zatim se saznalo kako se radi zapravo samo o reklami za odjeću, a 20 ljudi zapravo su profesionalni glazbenici i modeli. Nekoliko mjeseci nakon, na istom se Youtube kanalu pojavio još jedan video pod nazivom „Undress me”, no taj video nije ni upola puta pogledan kao „First Kiss”.

Četvrto je mjesto pripalo časnoj sestri Christini Scuccia koja se pojavila na talijanskom showu The Voice. Svojom je izvedbom pjesme Alicie Keys „No one” u prvom krugu zvanom The Blinds podigla cijelu publiku na noge te je dobila glasove svih četiriji sudaca. 25-godišnjakinja je u emisiju došla na nagovor drugih sestara, a prije nego što se zaredila, oduvijek je sanjala o pjevačkoj karijeri. Iako je ovo najgledaniji video, Christina je na kraju u showu i pobijedila. 

Nakon što su svi ljubitelji Appleovih proizvoda čekali satima (pa i danima) u redovima kako bi upravo oni postali vlasnici novog izdanja Iphonea 6 i Iphonea 6 Plus, shvatili su kako se ovaj pametni mobitel nakon nošenja u džepovima hlača – savija. Nije ni čudo da je video na petom mjestu upravo onaj u kojem se prikazuje testiranje mobitela. Uz čak 61 milijuna pogleda video, na Youtube kanalu Unbox therapy, koji se bavi otvaranjem najnovijih pametnih mobitela i sličnih proizvoda te njihovim testiranjem i uspoređivanjem, pokazuje kako se samo snagom ruku mobitel može savinuti.

Šesto mjesto donosi emotivan nastup dvojice dječaka u dobi od 14 i 16 godina, poznatih pod imenima Bars & Melody. U emisiju Britain's Got Talent došli su s vlastitom pjesmom Hopeful, za koju su rekli da je rap-pop pjesma koja se bavi borbom protiv nasilja. Osim što su svima u publici potekle suze te su dobili ovacije, suci su se odlučili pritisnuti tzv. Golden Buzzer – što je ovaj duo direktno poslalo u nastupe uživo. No, ne radi se samo o pjesmi koja je protiv nasilja, već i je i mlađi član, Bars, podijelio priču kako je upravo on bio meta nasilja u školi te da je zbog toga morao i promijeniti školu.

I sedmo je mjesto izazvalo emocije kod mnogih, a radi se o reklami piva Budweiser za američki Superbowl kup pod nazivom „Puppy Love.  Ovogodišnji su kup započeli s hashtagom BestBuds, kako bi prikazali kako su Budweiser i Superbowl najbolja kombinacija. No, kako bi to indirektno pokazali, video prikazuje psiću i konja koji postanu najbolji prijatelji, a sve to utječe i na razvoj života njihovih vlasnika.

No, kako ne bi bilo sve slatko i pozitivno, pobrinuo se video „Devil Baby Attack. Objavio ga je kanal pod nazivom DevilsDueNY i to im je jedini video koji je objavljen još početkom siječnja. Na ulicama New Yorka ostavljena su kolica u kojima je dijete koje plače, a svi prolaznici s roditeljskim nagonom koji zavire u osamljena kolica – budu prestrašena.

S 43 milijuna pogleda, video „Goku vs. Superman Epic Rap Battles of History našao se na devetom mjestu. Cijeli Youtube kanal bavi se, kao što i sam naziv videa kaže, rap bitkama između povijesnih, filmskih i animiranih ličnosti, a u ovoj je epizodi u ulozi Gokua poznati Youtuber Ray William Johnson, koji se proslavio videima pod nazivom „=3”. Epic Rap bitke pokrenuo je Youtuber NicePeter kojem je ovo samo jedan od nekoliko kanala, a nepresušni izvor ideja za bitke su sami gledatelji.

Na kraju Youtube-ovih top 10 nalazi se video koji je posljednji mjesec podigao veliku prašinu, iako i mnogo ismijavanja i parodija. Dugačak dvije minute, video prikazuje djevojku koja je 10 sati hodala kroz New York te joj je pritom čak 108 puta netko nešto dobacivao. Naravno, radi se o tome da joj muškarci dovikuju ili pokušavaju s njom razgovarati, a poanta je u tome da djevojka nije odjevena provokativno, već je u običnoj crnoj majici i trapericama. Video je nastao kao rezultat pokreta Hollaback!, koji se bori za prekid (verbalnog i neverbalnog) nasilja na ulicama.