LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Meanwhile in Croatia”

Ono kad agencija za zbližavanje jezika zna puno o jeziku

Meanwhile in Croatia...

Meanwhile in Croatia...

Jeste li ikad čuli za Agenciju za zbližavanje jezika? Ako i niste vjerojatno vam je kao i nama u oko upao plakat s naslovne slike, pogotovo prijevod s hrvatskog na engleski jezik naziva izložbe koju Agencija organizira. 

Nas je zaintrigiralo o čemu se radi pa smo odlučiti malo istražiti o kakvoj je točno agenciji riječ i s kojom je svrhom osnovana. Na web stranici koja je navedena na plakatu uspjeli smo pronaći nekoliko šturih informacija.

Kako kažu: "Agencija za zbližavanje jezika (AZZJ) osnovana je zbog sve veće potrebe za povezivanjem govornika različitih kulturnih i jezičnih područja. AZZJ na jednom mjestu okuplja najveće jezične stručnjake te predstavlja njihovu kulturu, jezik i običaje putem raznih druženja koja se organiziraju kroz cijelu godinu. Odgovorna je za planiranje, razvijanje, upravljanje i provedbu programa jezične edukacije i promocije. Djeluje na nekoliko razina, od studenata do poslovnih ljudi, te potiče međunarodnu suradnju."

Ne zna se tko stoji iza Agencije, ako upišete naziv u internetsku tražilicu ne izbaci apolutno ništa, a jedini kontakt koji je naveden je predaja.usmena@gmail.com. Imaju i tek otvorenu Facebook stranicu, također s minumimom informacija. 

U svakom slučaju, Agencija za zbližavanje jezika prema dosad viđenom (ne)zna puno o jeziku. 

Higijena jezika važna je kao i higijena zubi, evo i zašto


FOTO: STUDENTSKI.HR