Vizionar
Vizionar je najnoviji projekt unutar eSTUDENTa, a organiziran je kao natječaj za dizajn namijenjen studentskoj populaciji. Studentima će od strane naručitelja biti zadani projektni zadaci za koje će oni individualno ili u timu od dvije osobe osmišljavati rješenja, a za što će biti nagrađeni novčano te praksom i radionicom u renomiranim hrvatskim agencijama.
Sudionici natječaja, kao i ostali zainteresirani studenti, moći će svoja znanja i vještine dodatno unaprijediti na radionicama i predavanjima koja će biti organizirana u sklopu natječaja.
Svrha Vizionara je educirati okolinu što je dobar i kvalitetan dizajn te povezati dizajnerski proces i ekonomsko razmišljanje, omogućiti mladim profesionalcima da putem natječaja pokažu svoj talent i stečene vještine te ih povezati s potencijalnim poslodavcima.
Promocija projekta uključuje niz predavanja i radionica sa zajedničkim naglaskom na temu dizajna kao businessa u Hrvatskoj. Ciljevi projekta su povezivanje studenata društvenih i umjetničkih usmjerenja, stvaranje referentnog mjesta za spajanje studenata, mladih
profesionalaca i poduzetnika, promicanje dizajna kao elementa uspješnosti i prepoznatljivosti poduzeća, poticanje poduzetničkog duha i proaktivnosti te stvaranje najvećeg studentskog natjecanja iz područja dizajna.
Ciljevi projekta:
• Povezivanje studenata društvenih i umjetničkih usmjerenja.
• Stvaranje referentnog mjesta za spajanje studenata, mladih profesionalaca i poduzetnika.
• Promicanje dizajna kao elementa uspješnosti i prepoznatljivosti poduzeća.
• Poticanje poduzetničkog duha i proaktivnosti.
• Stvaranje najvećeg studentskog natjecanja iz područja dizajna.
Tijek projekta:
• Promocija projekta u listopadu (predavanja i radionice na temu poduzetništvo i dizajn)
• Otvaranje projekta i natječaja u studenom (svečano otvorenje i prijave)
• Zatvaranje projekta i natječaja u prosincu (odabir i proglašenje dobitnika na završnoj ceremoniji)
• Detaljniji osvrt tijeka projekta.
Projekt u brojkama:
(za akademsku godinu 2012. / 2013.)
• Ostvarena suradnja s 5 obrazovnih institucija (Akademijom likovnih
umjetnosti, Grafičkim fakultetom, Studijem dizajna pri Arhitektonskom
fakultetu, Tehničko-tehnološkim fakultetom i Veleučilištem u Varaždinu) te
ostalim relevantnim institucijama
• Sudjelovala dva naručitelja kreativnih rješenja
• Prijavljeno preko 150 natjecatelja s 20 različitih fakulteta
• Predano preko 50 kreativnih rješenja
• Ostvarena suradnja s dvije najveće reklamne agencije u Hrvatskoj
• Održano 5 predavanja na temu „Dizajn kao business u Hrvatskoj“
• Projekt je medijski popraćen od strane HRT-a, Business.hr-a, Večernjeg
lista, časopisa Majstor, radija Student te brojnih internetskih portala
• Preko 800 lajkova i doseg do 50 000 ljudi na Facebook stranicama
projekta