Case Study Competition
Case Study Competition je natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva, namijenjeno studentima iz svih područja interesa. Case Study Competition također ima status najvećeg natjecanja ovog tipa na području Republike Hrvatske, u kojem natjecatelji imaju mogućnost pokazati svoje znanje i ideje pred najboljim hrvatskim poduzećima kao potencijalnim poslodavcima.
Renomiranja hrvatska poduzeća, predstavnici raznih gospodarskih grana, omogućuju natjecateljima rješavanje stvarnih problema s kojima su se susreli u praksi ili predviđaju da će susresti te ih za najbolja rješenja nagrađuju.
Pri rješavanju slučajeva, studenti rade u timovima od dvoje do četvero studenata te se pritom mogu konzultirati sa mentorom (zaposlenikom poduzeća zaduženim za određeno područje istraživanja), kao i s profesorima i asistentima fakulteta.
Kvalitetu natjecanja i njegove organizacije pokazuje podatak da je ono u posljednje tri godine nagrađeno najprestižnijim nagradama Sveučilišta u Zagrebu. U akademskoj godini 2009./2010. Projekt je nagrađen posebnom Dekanovom nagradom na Ekonomskom fakultetu, dok je u akademskoj godini 2010./2011., kada je proširen na područje cijele Republike Hrvatske nagređen i posebnom Rektorovom nagradom. U akademskoj godini 2012./2013. Projektr je postao regionalan, što je omogućilo sudjelovanje studentima s područja Srbije te Bosne i Hercegovine.
Projekt u brojkama za akademsku godinu 2012./2013.
• Promocija je obuhvatila 5 Sveučilišta u Republici Hrvatskoj: Zagreb, Split, Rijeka, Osijek i Dubrovnik te 3 Sveučilišta u Bosni i Hercegovini: Sarajevo, Banja Luka i Mostar.
• Ukupno 2515 prijavljenih natjecatelja unutar 870 timova
• Natjecatelji prijavljeni sa 63 različitih fakulteta
• 397 predanih rješenja, što predstavlja ukupno 1173 natjecatelja koji su predali rješenje slučaja
• Više od 30 Internet portala objavilo je vijesti vezane uz Case Study Competition
• 13 270 posjetitelja na stranici
• Preko 5000 Facebook fanova