„Case Study Competition 2015": Riješi poslovni slučaj i osvoji odlične nagrade!
Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.
Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.
Najveće eSTUDENTovo natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva startalo je punom parom ovoga tjedna na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svečanim otvorenjem.
Prijave su otvorene i traju do 15. ožujka, a nagradni je fond ove godine dosegao 200 000 kuna.
Svoje slučajeve i zadatke predstavilo je 13 poduzeća: Coca-Cola Adria d.o.o., Franck d.d., Hrvatski Telekom d.d., INA-industrija nafte d.d., L'Oréal Adria d.o.o., Nestlé Adriatic d.o.o., Privredna banka Zagreb d.d., PLIVA Hrvatska d.o.o., Sandoz d.o.o., SPAR Hrvatska d.o.o., Societe Generale – Splitska banka d.d., Zagrebačka banka d.d., Zagrebačka pivovara d.o.o.
Od 17. do 20. ožujka svi prijavljeni kandidati imat će priliku na sastanku s predstavnicima poduzeća dobiti sve potrebne informacije za rješavanje predstavljenih slučajeva. Rok za rješenja zadataka je 19. travnja 2015. godine.
Uvodni pozdravni govor u ime uprave Ekonomskog fakulteta održao je prodekan za međunarodnu suradnju i akreditacije prof.dr.sc. Jurica Pavičić, a prisutnima se obratio i prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom izv.prof.dr.sc. Mislav Ante Omazić koji je ujedno i začetnik ideje Case Study Competitiona.
Case Study Competition, kao projekt studentske udruge eSTUDENT, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva. Namijenjen je studentima različitih interesa. To je najveće natjecanje ovoga tipa na području Republike Hrvatske u kojem svi studenti dobivaju priliku pokazati svoje znanje, ideje i mogućnosti najboljim hrvatskim poduzećima i potencijalnim poslodavcima.
Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.
U akademskoj godini 2012./2013., projekt je postao regionalan. To je omogućilo studentima Srbije i Bosne i Hercegovine sudjelovanje u projektu. 2014. godine, projekt se proširuje na Sloveniju i Crnu Goru.