LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko natjecanje

Najinovativniji studenti nagrađeni s 10 000 kuna u završnici Case Study Competition-a

Ovo studentsko natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednog poslovnog iskustva koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike.

Ovo studentsko natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednog poslovnog iskustva koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike.

Na svečanoj završnici Case Study Competitiona, proglašeni su najbolji i najinovativniji studentni čija su kreativna rješenja oduševila žiri sastavljen od predstavnika poduzeća za svaki pojedini slučaj. Nagrade su odnijeli studenti, koji su po mišljenju žirija, iznijeli najbolje i najzanimljivije ideje za rješavanje stvarnog poslovnog problema iz prakse.

Ovo studentsko natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednog poslovnog iskustva koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike. Pobjednici su nagrađeni s novčanim iznosom, a neki i praksom kod poduzeća, partnera natjecanja. Svako je poduzeće proglasilo najbolja tri tima, koja su za svoje ideje nagrađena s 10 tisuća kuna za prvo mjesto, 5 tisuća kuna za drugo mjesto te za treće mjesto sa 3 tisuće kuna.

Ovogodišnje poslovne slučajeve zadali su: Adacta (Istraživanje i razvoj nove usluge bazirane na xRM konceptu), Hotel Zlatni jelen (Arhitektonsko - prostorna rješenja hotelskog kompleksa), Hrvatski Telekom (Internet ofThingsu turizmu RH), INA - Industrija nafte (Proces pribavljanja i selekcije pripravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja), Novartis (Društvena odgovornost farmaceutske industrije), PLIVA Hrvatska (e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva), Privredna banka Zagreb (Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience), Societe Generale - Splitska banka (Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke), Tisak (Tisak code), Zagrebačka banka (Financiranje projekta vjetroelektrane) i Zagrebačka pivovara (Žuja na INmusic festivalu)

Prijavio sam se jer sam u ZABINOM poslovnom slučaju vidio izazov budući da ima financijski model. Htjeli smo se okušati kakvi smo među drugim studentima, kakvi smo među konkurencijom, vidjeti gdje stojimo. Samo rješavanje poslovnog slučaja nas je potaknulo da dosta toga naučimo na području financija, excela i sl. i da sve to skupa objedinimo u jedan rezultat koji je po našemu mišljenu ispao jako dobar, a i mentori su nas nagradili za to. komentirao je Denis Pavičić, pobjednik ZABA case-a.

Foto: eSTUDENT
FOTO: ESTUDENT