LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
komunikacija (115)

BBDO Zagreb, 404 / MYTY i OMD Zagreb osvojili su Effie Grand Prix za Zagrebačku pivovaru u suradnji s Croatia poliklinikom

U glamuroznoj atmosferi na pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie.

Studenti, obavezno vodite računa s koje adrese šaljete e-mailove

Studenti, budite oprezni prilikom slanja e-mailova, posebno kada šaljete važne poruke.

Kako prevladati strah od javog nastupa? Saznajte na radionici za studente

Radionica je namijenjena svim studentima, ali i članovima Veleučilišta u Šibeniku koji žele poboljšati svoje vještine javnog nastupa i postati samopouzdaniji u komunikaciji.

Zašto odgađamo odgovaranje na poruke? Znanost ima objašnjenje

Istraživanje je otkrilo da su oni koji brzo odgovaraju na poruke ocijenjeni kao empatičniji, pažljiviji i angažiraniji u odnosima, dok se oni koji čekaju nekoliko sati ili dana na odgovor često smatraju manje zainteresiranima i emocionalno distanciranima.

Novi trendovi u vezama: parovi koriste ChatGPT kako bi pobijedili u svađama

Hoćemo li u budućnosti biti normalno da parovi rješavaju nesuglasice uz "AI-savjetnika"?

Pridruži se Arriva timu kao Student Ambasador uz fleksibilno radno vrijeme i brojne atraktivne pogodnosti!

Kao Arrivin ambasador, bit ćeš ključna osoba u promoviranju Arriva brenda među studentskom zajednicom.

PR-ovci političku komunikaciju u Hrvatskoj proglasili „Antikomunikacijom 2023. godine”

Članovi HUOJ-a tijekom prošle su godine u Hrvatskoj, uz političku komunikaciju, uočili još dva slučaja izrazito loše komunikacije: „molitelje” na Trgu bana Jelačića i promidžbenu kampanju trgovačkog centra Westgate.

Uhvati svoju karijeru!

Jesenska kampanja „Catch your career“ spojit će poslodavce i studente na obostrano zadovoljstvo.

Predstavljen je prvi sveučilišni udžbenik u RH na temu korporativne reputacije

Knjiga odgovara na ključna pitanja zašto su neka poduzeća pozitivnije percipirana od drugih bez obzira na to provode li jednake ili različite aktivnosti u odnosu na konkurenciju te kako upravljati korporativnom reputacijom u doba digitalne hiperkomunikacije. Knjiga je ujedno sveučilišni udžbenik, jedini u Republici Hrvatskoj koji obrađuje ovu temu.

MEDIUM u kratkom roku proveo uspješnu regrutaciju novih članova

Sve više mladih prepoznaje vrijednost volontiranja kao pravog načina stjecanja radnog iskustva prije pristupanja tržištu rada. Osim toga, volontiranje su prepoznali kao izvrstan način za djelovanje unutar lokalne zajednice.