LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
INTERDISCIPLINARNA PARADIGMA

Predstavljen je prvi sveučilišni udžbenik u RH na temu korporativne reputacije

Knjiga odgovara na ključna pitanja zašto su neka poduzeća pozitivnije percipirana od drugih bez obzira na to provode li jednake ili različite aktivnosti u odnosu na konkurenciju te kako upravljati korporativnom reputacijom u doba digitalne hiperkomunikacije. Knjiga je ujedno sveučilišni udžbenik, jedini u Republici Hrvatskoj koji obrađuje ovu temu.

Knjiga odgovara na ključna pitanja zašto su neka poduzeća pozitivnije percipirana od drugih bez obzira na to provode li jednake ili različite aktivnosti u odnosu na konkurenciju te kako upravljati korporativnom reputacijom u doba digitalne hiperkomunikacije. Knjiga je ujedno sveučilišni udžbenik, jedini u Republici Hrvatskoj koji obrađuje ovu temu.

U prostorima Veleučilišta Edward Bernays održana je promocija knjige pod nazivom Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma autorice doc. dr. sc. Dine Tomšić, profesorice na Veleučilištu i stručnjakinje koja je svojih 20 godina iskustva na upravljačkim pozicijama pretočila u knjigu koja znanstvenim i praktičnim pristupom obrađuje fenomen korporativne reputacije. Knjiga odgovara na ključna pitanja zašto su neka poduzeća pozitivnije percipirana od drugih bez obzira na to provode li jednake ili različite aktivnosti u odnosu na konkurenciju te kako upravljati korporativnom reputacijom u doba digitalne hiperkomunikacije. Knjiga je ujedno sveučilišni udžbenik, jedini u Republici Hrvatskoj koji obrađuje ovu temu.

U vrijeme intenzivne i konstantne komunikacije, upravljanje reputacijom postalo je umjetnost koju treba ponovno promišljati. Zato je cilj ovog djela bio pružiti integrirani pristup fenomenu korporativne reputacije kroz ujedinjenje suprotstavljenih, a dominantnih paradigmi: ekonomske i socijalno-konstrukcionističke, gdje će krajnji rezultat biti i dalje znanstveno relevantan, ali i stručno primjenjiv. Reputacija je dragocjen strateški relacijski resurs. Iz perspektive promatranja reputacije kao fenomena, udžbenik otkriva kako ona djeluje na učinke i konkurentnost poduzeća putem kvadrata reputacijskog kruga, izjavila je u svojem autorskom osvrtu doc. dr. sc. Dina Tomšić, autorica knjige.

Knjiga predstavlja prvijenac autorice i profesorice koja fenomen reputacije promatra kroz tri međusobno povezane discipline: strateške perspektive, komunikacijske perspektive te perspektive korporativnog upravljanja. Analiza obuhvaća širi poslovni kontekst realne i virtualne poslovne arene te tako otkriva nepoznat potencijal i ulogu reputacije na poslovanje poduzeća. Zbog trendova digitalizacije, pojave društvenih mreža i tehnoloških komunikacijskih platformi, knjiga osim offline reputacije posebno obrađuje online, e-reputaciju kao takvu.

Tijekom promocije, osvrt na sveučilišni udžbenik pružili su izv. prof. dr. sc. Damir Jugo, prof. struč. sud. i dekan Veleučilišta Edward Bernays, osnivač i predsjednik Upravnog vijeća Veleučilišta Mario Petrović, prof. dr. sc. Vlatko Cvrtila, rektor Sveučilišta VERN i sunakladnik te dr. sc. Ante Žužul, direktor Školske knjige i nakladnik.

Nadalje, svoj stručni i znanstveni pogled podijelili su i recenzenti knjige, među kojima su prof. dr. sc. Darko Tipurić, Ekonomski fakultet Zagreb; prof. dr. sc. Božo Skoko, Fakultet političkih znanosti Zagreb te izv. prof. dr. sc. Sanja Tišma, ravnateljica Instituta za razvoj i međunarodne odnose.

Recenzenti i govornici jedinstveni su oko stava kako ovaj sveučilišni udžbenik pruža potpuno novi pogled na područje reputacije zahvaljujući povezivanju više disciplina. Ističe se svojim originalnim pristupom korporativnoj reputaciji koja je briljantno uklopljena kao distinktivna karika poslovnog uspjeha poduzeća. Definiranje uloge e-reputacije kao nove dimenzije u reputacijskom profilu poduzeća, posebno je vrijedan znanstveni i stručni doprinos ovog rada. Detaljan i bogat vizualan prikaz knjigu čini lako upotrebljivom u praksi, zaključak je sa svečanosti promocije.  

FOTO: MPR, PRESS