LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
← Virtualni savjetnik
Proveo/la sam plaćanje. Kako mogu provjeriti je li nalog plaćen i uzeti potvrdu?
Ako je provedeno plaćanje putem aplikacije mobilnog bankarstva OTP banke d.d. onda možeš provjeriti provedenost naloga, odnosno je li plaćen, u Glavnom izborniku -> Pregled naloga. Potvrdu plaćanja možeš jednostavno poslati na vlastitu ili proizvoljno upisanu e-mail adresu. Potvrdu plaćanja moguće je poslati za platne naloge i za transakcije internih prijenosa. Za platne naloge koji su zadani s odgođenim datumom izvršenja (platni nalozi u najavi) također je moguće pokrenuti postupak slanja potvrde plaćanja, no potvrda plaćanja bit će poslana primatelju tek u trenutku izvršenja naloga na zadani datum. Potvrda plaćanja dostavlja se u pdf formatu. Opcija za slanje potvrde plaćanja nalazi se u Glavnom izborniku -> Pregled naloga.
Detaljne upute možeš pronaći ovdje.

Ako si plaćanje proveo putem usluge internetskog bankarstva, onda je potrebno u glavnom izborniku odabrati opciju Pregled naloga. Transakcijom pregleda naloga moguće je pretraživati bazu svih naloga po zadanom datumu ili periodu te prema dodatnom kriteriju status naloga: Neprovedeni nalozi (zaprimljeni) i Provedeni nalozi (autorizirani). U transakciji pregleda moguće je napraviti i izmjenu ili brisanje naloga. Za slanje potvrde plaćanja potrebno je u glavnom izborniku odabrati opciju Ispis potvrde plaćanja, gdje se onda može odabrati ili ispis same potvrde ili preuzimanje u pdf formatu. Upute možeš pronaći ovdje.

Misliš da je netko već imao isto ili slično pitanje? Pretraži našu bazu prethodno postavljenih pitanja!