zabrana reklamiranja na tv-u
Ova zemlja planira zabraniti reklamiranje brze hrane djeci
Pored televizije, plan uključuje i ograničenja online reklama za nezdravu hranu, čime će se ograničiti pristup djeci tim sadržajima.
Pored televizije, plan uključuje i ograničenja online reklama za nezdravu hranu, čime će se ograničiti pristup djeci tim sadržajima.
Velika Britanija planira uvesti zabranu reklama za brzu hranu na televiziji prije 21 sati, kako bi se smanjila izloženost djece proizvodima bogatima mastima, soli i šećerom. Ova zabrana, koja stupa na snagu u listopadu 2025. godine, dio je šire inicijative za poboljšanje javnog zdravlja i smanjenje pritiska na Nacionalnu zdravstvenu službu (NHS).
Cilj je smanjiti pretilost
Pored televizije, plan uključuje i ograničenja online reklama za nezdravu hranu, čime će se ograničiti pristup djeci tim sadržajima. Prema ministru javnog zdravstva, Andrewu Gwynneu, cilj je smanjiti stopu dječje pretilosti koja predstavlja značajan zdravstveni problem i dugoročno stvara dodatni pritisak na NHS.
Statistike pokazuju da više od trećine djece u Engleskoj u dobi od 11 godina pati od prekomjerne težine ili pretilosti. Ove brojke su u skladu s podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), koja je utvrdila da gotovo 30 posto djece u Europi u dobi od 7 do 9 godina ima problem s viškom kilograma.
Već otprije postojeći plan
Zabrana reklamiranja brze hrane nastavak je plana prethodne vlade Borisa Johnsona, no njegov je nasljednik Rishi Sunak odgodio implementaciju do 2025. godine. Premijer Keir Starmer također se fokusira na preventivne mjere u zdravstvu, uključujući ovu zabranu, kako bi smanjio zdravstvene probleme koji se mogu spriječiti.
Slične inicijative postoje i u drugim zemljama poput Norveške, gdje proizvođači dobrovoljno ograničavaju reklamiranje brze hrane djeci. U Europi se industrija uglavnom samoregulira, ali sve više se prepoznaje potreba za strožim zakonima kako bi se zaštitila djeca od nezdravih prehrambenih navika.
OZNAKE:
IZVOR:
THE GUARDIAN
FOTO:
PEXELS