FOTO: Studenti osmislili novi vizualni identitet grada Zadra – pogledajte kako izgleda
„Vizualni identitet koristit će Grad i gradske tvrtke, a primjenjiv je i na druge javne sadržaje.”
„Vizualni identitet koristit će Grad i gradske tvrtke, a primjenjiv je i na druge javne sadržaje.”
U sklopu obilježavanja Dana grada Zadra javnosti su predstavljeni rezultati višegodišnjeg procesa istraživanja i izrade novog vizualnog identiteta, koji će ubuduće koristiti Grad, gradske službe i ustanove, a primjenjiv je i na druge javne sadržaje. Projekt je koordinirao Upravni odjel za kulturu i sport, a početna istraživačka faza provedena je još 2021. godine.
„Provedena su istraživanja kod javnosti, dionika i identitetskih prostora, u širokom participativnom procesu u koji je bilo uključeno više od 300 građana, stručnjaka, studenata i ostalih ključnih aktera kulture, gospodarstva, sporta i društvenih djelatnosti.”, priopćeno je iz Grada Zadra.
Gradonačelnik Šime Erlić poručio je kako je upravo Dan grada idealna prigoda za predstavljanje rezultata višegodišnjeg rada.
Naglasio je da je u središte vizualnog identiteta postavljena crkva sv. Donata, najprepoznatljiviji simbol Zadra, te dodao kako će Grad u narednom razdoblju nastojati novi identitet postupno integrirati u sve javne sadržaje.„U sklopu Dana grada smatrali smo da je prigoda da višegodišnji rad predstavimo javnosti. Vizualni identitet koristit će Grad, gradske službe i primjenjiv je na druge javne sadržaje. Smatramo da je to u skladu s trendovima u drugim razvijenim gradovima. Vizualna komunikacija važan je način izražavanja u suvremenom dobu, to je standard. Time stvaramo i osnovu za rebrendiranje grada. U vizualni fokus stavljena je crkva sv. Donata, naš simbol grada i jedan od simbola koji se zasigurno najviše prepoznaje izvan Zadra.”, rekao je Erlić.
U Koncertnoj dvorani Blagoje Bersa predstavljena su tri dizajnerska prijedloga, a kao pobjedničko rješenje odabran je rad studentskog tima koji čine Lucija Tadić, Katja Malešević i Nino Dolenc. Mladi autori istaknuli su kako su inspiraciju pronašli u prepoznatljivosti sv. Donata, ali i u glagoljičkom pismu.„Dobivamo novi štih i smatramo da je to dobro te ćemo u vremenu koje je pred nama nastojati vizualni identitet ugraditi u sve javne sadržaje i na taj način pratiti moderne standarde vizualne komunikacije grada.”, zaključio je gradonačelnik.
„Vertikale u znaku simboliziraju utemeljenost i trajanje, dok je odabir boja pažljivo promišljen – plava kao more, bordo kao višnja maraška, zlatna kao odraz kulturnog bogatstva, a bijela daje svježinu.”, pojasnili su autori.