Ekonomija
Šopingmanija: u Zagrebu u dva mjeseca otvoreno desetak hipermarketa
Unatoč tome što pandemijska kriza još traje, trgovački lanci su, u očekivanju jake turističke sezone, napravili jaku ekspanziju.

Unatoč tome što pandemijska kriza još traje, trgovački lanci su, u očekivanju jake turističke sezone, napravili jaku ekspanziju.
Iako su cijene namirnica bitno poskupjele (a prema najavama, poskupjet će još), trgovački lanci napravili su veliku ekspanziju.
Vedrana Likan, direktorica konzultantske tvrtke Colliers za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, skreće pozornost na otvaranja trgovina u malim turističkim središtima, što ukazuje na očekivanje daljnje ekspanzije turizma.
Još jedan od razloga ekspanzije gospodarski je oporavak nakon kobne 2020. godine, te je tako promet u prvih 11 mjeseci 2021. bio 15% veći u odnosu na prethodnu godinu.― U prirodi je trgovine da se nastoji proširiti, a mi smo najavljivali da će vodeći maloprodajni trgovački lanci nakon velikih gradova ― Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka ― krenuti u širenje na manja gradska središta. To se sada i događa. Ako pogledamo da su najjaču aktivnost u otvaranju novih trgovina imali upravo trgovci hranom poput Konzuma, Lidla ili Kauflanda, onda je tu vidljiv utjecaj pojave Eurospina, koji je u prvih godinu dana u Hrvatskoj otvorio petnaestak supermarketa ― objasnila je Likan za Jutarnji.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY