IMEF Split
Udruga IMEF okuplja studente informatičkog menadžmenta Sveučilišta u Splitu u cilju promicanja i razvitka informatičkog menadžmenta, doprinosa razvoju i obrazovanju studenata te djelovanju na povezivanju gospodarstva i studenata. Te ciljeve ostvarujemo putem organiziranja predavanja, radionica, konferencija, seminara i drugih sličnih događanja, suradnjom s drugim istovrsnim ili sličnim udrugama te posjećivanjem stručnih studentskih skupova i konferencija u zemlji i inozemstvu, mentorstvom naših članova i slično.
Brojimo 52 člana, od kojih 12 Alumnija, koji su organizirani po područjima interesa (Internet marketing, grafički dizajn, web dizajn, projektna dokumentacija, odnosi s novim članovima, članci i slično). Članove motiviramo i potičemo na razvoj i dodatno obrazovanje, pružamo savjete i pomoć u određenim područjima djelovanja te ih usmjeravamo i povezujemo s lokalnim poduzetnicima u cilju održavanja stručne prakse i usavršavanja.
U kratkom vremenu postojanja Udruge organizirali, suorganizirali i tehnički pripomogli sljedeće događaje:
1. Radionica Microsoft Excela – održane ukupno tri radionice za tri razine znanja (osnovna, napredna i analitička), preko 70 polaznika s više fakulteta Sveučilišta
2. Mobile Monday – održana 2 seminara, gosti tvrtke Profico i Booking it, preko 100 posjetitelja
3. Dan IT managementa – konferencija s ciljem promicanja informatičkog menadžmenta, predavači ljudi iz poslovnog svijeta i tvrtke u domeni poslovanja vezanog za naš smjer, preko 70 posjetitelja
4. CISEx Friday – konferencija Udruge Hrvatskih nezavisnih izvoznika softvera, predavači članovi CISEx-a, tvrtke i poduzetnici, preko 100 posjetitelja
5. ITDE Konferencija – poslovno edukacijska konferencija usmjerena na korištenje tehnologija u turizmu, predavači tvrtke u području tehnologija i turizma, preko 50 posjetitelja
6. Pisanje znanstvenih članaka – na našem portalu imef.me obuhvatili smo širok spektar tema, počevši od praćenja različitih seminara i konferencija, preko e-poslovanja, poslovnih procesa, poslovne inteligencije, društvenih mreža pa sve do intervjua mjesca s uspješnim poduzetnicima i Big Data.