Koliko srednjoškolci troše na hranu? Istražili smo cijene u pekarnicama uz škole
20.2.2025.
Opis posla „Kad želiš bolje, biraš Telemach! Tražiš nove izazove? Fleksibilna si i dinamična osoba? Pridruži se našem stručnom timu u Odjelu prodajne podrške i postani dio priče o uspjehu. Telemach - Gdje bolje postaje najbolje! KLJUČNI ZADACI/ODGOVORNOSTI: · Administracija u prodajnim aplikacijama koja uključuje unos i uređivanje podataka korisnika, a s ciljem podrške prodajnim kanalima · Podrška prodajnim mjestima putem telefona, maila i dr. · Pružanje podrške prodajnim kanalima za procese kroz zaprimanje i rješavanje korisničkih zahtjeva radi zadovoljstva korisnika i povećanja prodaje · Pomoć prodajnom osoblju vezano za tehničke poteškoće · Skeniranje i arhiviranje zaprimljene dokumentacije · Kreiranje ponuda i računa te obrada povrata · Suradnja i koordinacija s drugim odjelima radi boljeg korisničkog iskustva ŠTO OČEKUJEMO/KVALIFIKACIJE: · Izražene komunikacijske i organizacijske vještine · Proaktivnost i predanost poslu · Sklonost timskom radu · Izražene informatičke vještine (MS Office) ŠTO NUDIMO? · Mogućnost rasta i razvoja unutar brzorastuće kompanije · Dinamično okruženje i ugodnu radnu atmosferu · Besplatnu kavu i čaj Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, pošalji svoj životopis putem linka za prijavu. Izvor: https://shorturl.at/n6xka← Povratak na poslove