Socijalni radnici uputili poruku novinarima: „Pozivamo vas na odgovorno i suosjećajno izvještavanje”
21.12.2024.
Opis posla • Odgovaranje na zahtjeve kupaca na engleskom • Odgovaranje na emailove, chatove kupaca te reklamacije na engleskom • Verificiranje, odobravanje, storniravanje on line narudžbi • Uređivanje narudžbi sukladno uputama logistike • Verifikacija podataka između digitalne platforme I operativnog sistema • Izrada narudžbi • Rješavanje problematike vezano uz narudžbe, povezivanje odjela logistike I dostavljača kako bi se problemi otklonili Potrebna znanja • Odlično znanje Engleskog u govoru i pismu • Napredno korištenje Google Workspacea, Excela i e-maila • Odlične komunikacijske vještine (govor i pismo) • Orijentiranost na rješavanje problema te fleksibilnost u timskom radu Poželjne vještine • Sposobnost učenja i usvajanja novih znanja i vještina • Sposobnost dijeljenja znanja u timu • Volja za rad u korisničkoj podršci te motiviranost za pružanje najbolje usluge kupcima • Znanje još jednog jezika je prednost, ali ne i uvjet • Prethodno iskustvo rada u korisničkoj podršci je prednost, ali ne i uvjet Lokacija Radnička cesta 202, Zagreb Radno vrijeme 08:00 – 16:00 i 16:00 – 00:00 Očekivano trajanje posla 31.12.2024← Povratak na poslove