LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
društvene mreže (335)

Hrvatska iznad prosjeka EU-a po izloženosti dezinformacijama: mladi se najčešće informiraju na Facebooku

„Edukacija o medijskoj pismenosti, vještine kritičkog razmišljanja i alati za prepoznavanje lažnih vijesti i manipulacija nisu više samo dodatak u životima mladih, već temeljna vještina za preživljavanje u 21. stoljeću.“

Pojavio se novi trend na društvenim mrežama inspiriran Shrekom: što je zapravo „shrekking”?

Trend poznat kao shrekking inspiriran je popularnim zelenim ogrom Shrekom, no njegova priroda nije ni romantična ni bajkovita.

Kako je YouTube postao „nova televizija” – platforma koja oblikuje generaciju mladih

YouTube nudi personalizirani sadržaj i aktivno uključuje gledatelje kroz komentare, lajkove i pretplate.

Odrastanje u digitalnoj eri: kako prema mišljenju psihologa Gen Z percepira svijet?

Američki psiholog ističe tri ključna faktora koji objašnjavaju zašto generacija Z ima poteškoća u razvijanju mentalne otpornosti, samostalnosti i suočavanju sa stvarnim životom.

Tražiš dinamičan studentski posao? Prijavi se za kreiranje sadržaja za društvene mreže splitskog SC-a

Ako si kreativan i želiš steći iskustvo u CM-u, ovaj je posao savršen za tebe.

Najpopularnija mreža za mlade pod pritiskom: kupuje li ju milijarder?

Prema svemu sudeći TikTok će u nedjelju biti zabranjen u SAD-u osim ako ne bude prodan nekoj američkoj tvrtci, a jedan od kandidata za kupovinu je i Elon Musk.

Kineski REDNote postaje novi TikTok: sve više „TikTok izbjeglica” skida aplikaciju

Dok suci Vrhovnog suda razmišljaju o budućnosti TikToka u Sjedinjenim Državama, sve veći broj korisnika društvenih medija reagirao je prelaskom na Xiaohongshu, iznimno popularnu aplikaciju društvenih medija u Kini.

Naučite kako se nositi s usamljenošću u eri društvenih mreža na online-radionici

Radionica je namijenjena studentima, ali i svima onima koji su zainteresirani za navedenu temu.

Pridruži se Arriva timu kao Student Ambasador uz fleksibilno radno vrijeme i brojne atraktivne pogodnosti!

Kao Arrivin ambasador, bit ćeš ključna osoba u promoviranju Arriva brenda među studentskom zajednicom.

Sve veći rast problematičnog korištenja društvenih mreža među europskoj mladeži

Sve veći broj europskih adolescenata koristi društvene mreže i videoigre na problematičan način, što negativno utječe na njihovo mentalno zdravlje te zahtijeva strožu regulaciju i bolju digitalnu pismenost.