Poznati M&M's postaju Ma&Ya's
Svjetski poznati slatkiš potpuno mijenja svoje maskote
Nedavni poduhvat svjetski poznatog branda M&M's mnogi napadaju putem društvenih mreža dok drugi smatraju da se radi o izvrsnom marketinškom triku
Nedavni poduhvat svjetski poznatog branda M&M's mnogi napadaju putem društvenih mreža dok drugi smatraju da se radi o izvrsnom marketinškom triku
Jedan od najpoznatijih slatkiša na svijetu, prepoznatljiv po šarolikim bombonima punjenim najčešće čokoladom, jednostavnog imena M&M's koji je naziv dobio po dvojici svojih začetnika- Forrestu E. Marsu Sr.-u te Bruceu Murrieu, nedavno se našao na udaru Internetskih neistomišljenika.
Ovaj slatkiš koji je debitirao u Americi 1941. godine do danas je stvorio svoj meritum u svijetu slatkih prehrambenih namirnica, broji danas preko 50 različitih okusa.
Uz upečatljiv izgled, M&M's bomboni su jednako tako poznati po suptilno škakljivim reklamama. Naime, recentno je tvrtka Mars svojoj ženskoj maskoti koja se pojavljivala u obliku zelenog M&M's dražeja promijenila obuću iz seksističkih čizmi u muške tenisice što je stvorilo pomutnju kod obožavatelja.
Jagma se stvorila također kasnije prošle godine kada je tvrtka predstavila novu maskotu nakon 10 godina povodom Međunarodnog Dana Žena u obliku purpurnog ženskog bombona koji sadrži kikiriki. Međutim, na razočaranje mnogih koji su priželjkivali ovu boju u spektru boja M&M's slatkiša, purpurni draže nije dolazio u pakiranju okusa kikirikija.
Radi li se tek o marketinškom triku?
Ovaj provokativni trend nastavio se i ove godine kada je tvrtka Mars obznanila javnosti da će odbaciti svoje poznate maskote crvenih, žutih, zelenih i ostalih bombona te da će ih zamijeniti komičarka Maya Rudolph."Uvjereni smo da će gospođa Rudolph zagovarati snagu zabave kako bi stvorila svijet u kojem se svi osjećaju kao da pripadaju", priopćeno je u ponedjeljak iz M&M'S-a, koji je u vlasništvu Marsa.
Dok je ovaj određeni pothvat stvorio pobunu na Internetu, mnogi su smatrali da se radi samo o "namještaljci" radi nadolazeće kampanje za Super Bowl na kojemu će se otkriti da se radi samo o triku. Tu teoriju potkrjepljuje činjenica da je Rudolph u najavi objavila da ovaj slatkiš više neće nositi svoje prepoznatljivo ime, već će se odsad zvati Ma&Ya's.
Kampanja je dio trika za potrošače da bolje upoznaju M&M's-ove nove bombone, objasnila je Jessica Adelman, potpredsjednica korporativnih poslova i komunikacija. "Svi oni imaju jedinstvene, zanimljive osobnosti i to što se pojavljuju na zanimljivim mjestima gdje ostvaruju svoje vanjske interese pomaže svijetu da ih bolje upozna", rekla je. “Ljudi ih obožavaju, ali kao ekipu. Pojedinačno su stvarno moćni, pa je zabavno vidjeti što bi ih moglo zanimati.”
Prema objavi na društvenoj mreži Snickers, žuti bombon pokušava dobiti posao kao Snickersov glasnogovornik, dok narančasti pokreće platformu Spotify kako bi korisnici meditirali i razgovarali s njim o temama mentalnog zdravlja – pritom najviše aludira na ciljanu generaciju Z.
Cijelu reklamu moguće je pogledati ovdje:
OZNAKE:
IZVOR:
CNN
FOTO:
UNSPLASH