LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
← Virtualni savjetnik
Promijenila sam mobitel i imam novi broj pa nemam internet bankarstvo. Jel mogu kako preko interneta dobiti one brojeve da si sama instaliram aplikaciju na mobitel? Malo mi je problem jer nemam baš blizu banku, a treba mi čim prije.

Od travnja 2024. postojeće usluge internetskog i mobilnog bankarstva su zamijenjene novom OTPgo uslugom digitalnog bankarstva. Zamjena stare aplikacije više nije moguća, pa je za nastavak korištenja usluge potrebno preuzeti novu OTPgo aplikaciju iz trgovine aplikacijama. Idući korak je aktivacija aplikacije, za što su potrebni aktivacijski kodovi koji se mogu izdati na nekoliko načina:

  • samostalno reizdavanjem putem sučelja internetskog bankarstva, uz obveznu prijavu fizičkim tokenom
  • putem Kontakt centra, uz poznavanje definirane tajne riječi za digitalne kanale
  • u svakoj poslovnici OTP banke.

Misliš da je netko već imao isto ili slično pitanje? Pretraži našu bazu prethodno postavljenih pitanja!