Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika
Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.
Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.
Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.
Sami znamo kako velike tvrtke na različite načine prikupljaju podatke o navikama i potrebama svojih korisnika kako bi im što lakše ponudili određeni proizvod.
Stoga nam se, primjerice, u Facebook News Feedu često pojavljuju personalizirani oglasi. Bilo bi dobro kada bi tu priči bio kraj i kada se ne bi vršila dodatna testiranja korisnika.
Velikim tvrtkama glavni je cilj profit, a što više proizvoda prodaju, automatski ostvaruju veći profit.
Čini se kako će u budućnosti zadiranje u privatnost korisnika biti još izraženije.
Naime, jedino Microsoft nije ovisan o oglasima jer posjeduje Windows, Xbox, a tu je i cloud sustav, stoga mogu od toga dobro živjeti, prenosi ICT Business, dok Facebook, Google i Apple najveću dobit ostvaruju putem oglasa.
Ako se ne donesu konkretni zakoni o zaštiti korisnika, teško da će privatni podaci korisnika uistinu biti privatni.