Iza prepoznatljive božićne reklame stoji drugi najveći proizvođač plastičnog otpada na svijetu
Najpoznatiji svjetski konzumerski brend Coca-Cola danas je drugi najveći proizvodač plastičnog otpada na svijetu. Broji 11 732 komada plastičnog otpada prikupljenog ovog rujna u 37 zemalja svijeta na četirima kontinentima, a njezina ukupna godišnja proizvodnja plastične ambalaže iznosi 3 milijuna tona.
Najpoznatiji svjetski konzumerski brend Coca-Cola danas je drugi najveći proizvodač plastičnog otpada na svijetu. Broji 11 732 komada plastičnog otpada prikupljenog ovog rujna u 37 zemalja svijeta na četirima kontinentima, a njezina ukupna godišnja proizvodnja plastične ambalaže iznosi 3 milijuna tona.
Coca-Cola je već 133 godine najpopularniji svjetski brend i omiljeno piće mnogih. Osim toga svake nas godine oduševljava svojom tradicionalnom kreativnom božićnom reklamom kojom širi blagdansko raspoloženje. Možemo priznati da tvrtka vrlo dobro zna promovirati svoj proizvod već godinama, doprijeti do srca svojih potrošača te ga učiniti posebice neodoljivim u božićno vrijeme.
Ipak, iza prepoznatljive božićne reklame, svevremenskog loga i jedinstvenog okusa krije se kompanija koja, prema podacima, već drugu godinu svojom proizvodnjom uvelike šteti očuvanju okoliša. Kako prenosi organizacija Break Free From Plastic, Coca-Coca broji 11 732 komada plastičnog otpada prikupljenog ovog rujna u 37 zemalja svijeta na četirima kontinentima, a njezina ukupna godišnja proizvodnja plastične ambalaže iznosi 3 milijuna tona.
Akciju ovogodišnjeg prikupljanja plastičnog otpada provedene u 50 zemalja svijeta obavili su volonteri globalnog ekološkog pokreta World Cleanup Day u kojoj su prikupili čak 43 posto otpada brendova Coca-Cole, PepcsiCoa, Nestlea, Unilevera, Proctera & Gamblea te Philipa Morrisa. Njeno konstantno oslanjanje na plastičnu ambalažu za jednokratnu upotrebu dovodi do još više plastike bačene u okoliš, a recikliranje ovaj problem neće riješiti, naglasio je Von Hernandez, glavni koordinator pokreta.
Zahvaljujući ovogodišnjim rezultatima 484 provedenih akcija čišćenja utvrđeno je da Coca-Cola, kao i druge korporacije ranije navedene, nisu učinkovite u provođenju svojih rješenja te da je nužno poduzeti promjene. Zbog toga Break Free From Plastic, kako naglašava u svom otvorenom pismu korporacijama, želi potaknuti promjenu načina dizajniranja i isporuke proizvoda, daleko od oslanjanja na plastiku za jednokratnu upotrebu. Predstavnici organizacije tvrde kako oni, kao svjetski plastični zagađivači i glavni zastoj rješavanju plastične krize, moraju preuzeti odgovornost za štetu i sami postaviti nove načine redizajniranja ambalaže koja će se moći puniti i ponovno upotrebljavati.