Hrvatima kupovanje poklona i nije baš neki stres, a na poklone najčešće izdvajamo oko 500 kuna
Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres.
Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres.
Inflacija je dijelom sadašnjosti, međutim čini se da neće biti Grinch koji će ukrasti blagdane. Da je tomu tako, dokazuje i recentno istraživanje koje se fokusiralo na blagdansku potrošnju, odnosno namjere građana kada je riječ o kupovanju poklona.
Shodno tome, prema anketi koju su proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija HENDAL, smanjen je broj građana koji će na kupnju božićnih poklona trošiti najmanje iznose, a porastao je broj onih koji će za ovu namjenu trošiti više. Tako je broj građana koji će izdvojiti do 200 kuna smanjen s 5% na sadašnjih 18,6%.
Za razliku od toga, rastao je broj onih koji će za poklone izdvojiti do 500 kuna, kojih sada ima 32,4%, do 1000 kn planira trošiti 21,3% građana, a više od 1000 kuna izdvojit će 6,5%.
Naravno, ima i onih koji kažu da će na kupnju poklona potrošiti manje, a to misli 38,6% građana, što je 2% više nego lani, dok je onih koji će potrošiti više ukupno 10,9% i njihov je broj narastao za 4,7%. Preostala polovica građana potrošit će isto kao i prošle godine.
Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres – njih je ove godine bilo 14,3%. Da im to predstavlja i stres i zadovoljstvo navodi pak 39,6% građana ili 2,5% više nego lani.