LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
INFLACIJA NEĆE BITI GRINCH

Hrvatima kupovanje poklona i nije baš neki stres, a na poklone najčešće izdvajamo oko 500 kuna

Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres.

Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres.

Inflacija je dijelom sadašnjosti, međutim čini se da neće biti Grinch koji će ukrasti blagdane. Da je tomu tako, dokazuje i recentno istraživanje koje se fokusiralo na blagdansku potrošnju, odnosno namjere građana kada je riječ o kupovanju poklona.

Shodno tome, prema anketi koju su proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija HENDAL, smanjen je broj građana koji će na kupnju božićnih poklona trošiti najmanje iznose, a porastao je broj onih koji će za ovu namjenu trošiti više. Tako je broj građana koji će izdvojiti do 200 kuna smanjen s 5% na sadašnjih 18,6%.

 

Studenti za božićne poklone izdvajaju i do 150 eura!


Za razliku od toga, rastao je broj onih koji će za poklone izdvojiti do 500 kuna, kojih sada ima 32,4%, do 1000 kn planira trošiti 21,3% građana, a više od 1000 kuna izdvojit će 6,5%.

Evo kakve navike ispijanja vode imaju hrvatski građani


Svaki peti građanin ne planira kupovati božićne poklone, a ove godine to je izjavilo 21,1% ispitanih, a lani gotovo jednak broj, njih 20,7%.

 

Naravno, ima i onih koji kažu da će na kupnju poklona potrošiti manje, a to misli 38,6% građana, što je 2% više nego lani, dok je onih koji će potrošiti više ukupno 10,9% i njihov je broj narastao za 4,7%. Preostala polovica građana potrošit će isto kao i prošle godine.

 

Potrebno ti je poslovno iskustvo? Europski parlament nudi petomjesečno plaćeno stažiranje!


Poraslo je i zadovoljstvo kupovinom božićnih poklona jer sada 46,1% ispitanika navodi da im to predstavlja zadovoljstvo te je njihov broj u odnosu na lani narastao za 5,4%, dok je 7,9% manje građana kojima kupovina poklona predstavlja stres – njih je ove godine bilo 14,3%. Da im to predstavlja i stres i zadovoljstvo navodi pak 39,6% građana ili 2,5% više nego lani.

IZVOR: JA TRGOVAC MAGAZIN
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA