LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Kampanja Prijatelja životinja

Apel 60-godišnje manekenke i napuštenih pasa

Iako zakonska obveza postoji još od 2004. godine, u Hrvatskoj je i dalje nemikročipirano i do 30 posto pasa, na što upozoravaju Zvončica Vucković te psi Abbo i Lady Di na plakatima pod sloganom „Tvoj izbor, tvoja odgovornost“.

Iako zakonska obveza postoji još od 2004. godine, u Hrvatskoj je i dalje nemikročipirano i do 30 posto pasa, na što upozoravaju Zvončica Vucković te psi Abbo i Lady Di na plakatima pod sloganom „Tvoj izbor, tvoja odgovornost“.

Postavljanjem prvih billboarda počela je tradicionalna ljetna kampanja udruge Prijatelji životinja pod nazivom Obitelj na more, a pas na ulicu?! kojom se šalje jasna poruka protiv napuštanja ljubimaca prije godišnjih odmora. Zvončica Vucković, manekenka svjetske karijere, i Abbo i Lady Di, umiljati psi iz zagrebačkog skloništa u Dumovcu koji traže dom, poručuju s plakata da svi koji skrbe o životinjama trebaju biti odgovorni i mikročipirati pse. Kao velika ljubiteljica pasa, tražena sjedokosa manekenka poziva na udomljavanje životinja umjesto kupnje i upozorava na zakonsku obvezu mikročipiranja pasa. Poručuje svim skrbnicima da je izbjegavanje istog kažnjivo novčanim iznosom i do 6000 kuna te poziva na odgovornost.

Iako zakonska obveza postoji još od 2004. godine, u Hrvatskoj je i dalje nemikročipirano i do 30 posto pasa. Takva situacija pridonosi povećanju broja napuštenih životinja, osobito u ljetnim mjesecima, a osim životinja ispaštaju i odgovorni građani, porezni obveznici čijim se novcima financira zbrinjavanje napuštenih životinja i rad skloništa. Novi Zakon o zaštiti životinja, koji je upravo u saborskoj proceduri, donosi strože odredbe s ciljem odgovornog postupanja i skrbnika životinja i lokalnih zajednica.

U sklopu kampanje, Prijatelji životinja, u suradnji s Udrugom gradova, izradili su informativni letak o obvezama skrbnika pasa. Svim gradovima nude gotovu grafičku pripremu letka za tisak i distribuciju uz račun za komunalne usluge i sl., čime bi gradovi ispunili jednu od obveza propisanih Zakonom. Mikročipirani je pas cijepljen, zna se tko je njegov skrbnik. Nema razloga da se tolerira neodgovornost manjine građana na teret odgovorne većine i životinja.

Zvončica Vucković i Prijatelji životinja također apeliraju na sve koji traže četveronožnog člana obitelji da razmisle mogu li mu osigurati odgovarajuću dugogodišnju skrb uz pridržavanje svih zakonskih obveza koje taj izbor donosi. Ističu važnost kastracije i pozivaju sve da ne kupuju pse, već da ih udome.

Prijatelji životinja zahvaljuju svima koji su pridonijeli realizaciji plakata, a to su: Zvončica Vucković, Abbo i Lady Di (modeli), Maja Hrnjak (fotografija), Kristina Atletić (šminka), Marko Constantini za Opium (kosa), Tomislav Matacun i Jure Ahačić (dizajn plakata) i Viktor Drago (kreativno vodstvo). Kampanja je snimljena u bivšoj tvornici Katran te je realizirana u suradnji i uz potporu Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Skloništa za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu, Europlakata, Arta, Avalona i Maraja Usluga. Više informacija o kampanji i kako pomoći životinjama nalazi se na poveznici.

FOTO: PRIJATELJI ŽIVOTINJA