LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
NAJNOVIJE ISTRAŽIVANJE

Što kupuju i konzumiraju Europljani?

Kod kršenja intelektualnih prava postaje važan i društveni utjecaj

Kod kršenja intelektualnih prava postaje važan i društveni utjecaj

Najnovije istraživanje Ureda Europske unije za intelektualno vlasništvo, pokazuje da je čak 52 posto ispitanih mladih Europljana u posljednjih godinu dana kupilo jedan krivotvoreni proizvod. Istraživanje je provedeno među 22 tisuće mladih u dobi od 15 do 24 godine. Trećina njih je pristupila nekom sadržaju iz ilegalnih izvora. Postotak onih koji su to učinili namjerno su 37 posto za kupovinu krivotvorina i 21 posto za korištenje ilegalnih sadržaja.

Mladi u Hrvatskoj pokazuju nezadovoljstvo obrazovnim sustavom, sumnjaju na korupciju unutar istog, a pada i interes za potomstvom


Krivotvoreni proizvodi koji se najčešće kupuju među mladima su odjeća, obuća i elektronički uređaji. U Hrvatskoj je postotak onih koji to namjerno čine u omjerima 31 posto za kupovinu krivotvorenih proizvoda i 28 posto za konzumaciju sadržaja iz nezakonitih izvora. Cijena i dostupnost su glavni razlozi za kršenje intelektualnih prava. 60 posto ispitanih tvrdi kako nije koristilo piratske sadržaje u posljednje vrijeme, dok 21 posto priznaje da je. Među takvim sadržajima najpopularniji su glazba, filmovi i tv serije. 

IZVOR: WWW.MLADI.HR
FOTO: PEXELS