Pametna studentska čokoladica Kofeina
Ne možete zamisliti početak dana bez kave? Predavanja nemaju smisla bez doze kofeina? Sve to zvuči poznato i mladim studenticama varaždinskog fakulteta koje su vidjele neraskidivu vezu studenata i kave te odlučile pomoći.
Ne možete zamisliti početak dana bez kave? Predavanja nemaju smisla bez doze kofeina? Sve to zvuči poznato i mladim studenticama varaždinskog fakulteta koje su vidjele neraskidivu vezu studenata i kave te odlučile pomoći.
Studentice na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu došle su na genijalnu ideju koja može pomoći baš svakom studentu. Antonija Milak i Ema Novak, odlučile su se za proizvodnju energetskih čokoladica koje bi uvelike pomagale s koncentracijom pri učenju.
Energetske čokoladice imena Kofeina, postale bi poslastica bez konkurencije. Razlog nekonkurentnosti leži u tome što se trenutno na tržištu ne nalazi niti jedan proizvođač energetske čokoladice na bazi kofeina.
Iako smo vjerojatno svi čuli za Kavabon i slične čokolade okusa kave, Novak i Milak navode kako one sadrže samo povećani udio kofeina. Začetnice čokoladice Kofeina, kažu kako se niti jedan proizvod na tržištu ne promovira kao zamjena za kavu.
Kao i mnoge odlične ideje, i ova je pala na pamet u jednom sasvim običnom studentskom trenutku. Naveliko je poznato da se u vrijeme kolokvija i završnih ispita ispijaju litre kave. Osim ovih situacija, kava se koristi i za razbuđivanje pri dolasku na predavanja i u pauzi između istih. Upravo je gužva oko kave, pri čemu nije stizala popiti čarobni napitak, nagnala autoricu na razmišljanje o poslovnom pothvatu. Zaključila je kako postoji potreba za kofeinom, no redovi su dugački. Upravo zbog predugačkih redova na automatima i u kantinama mnogi ne stižu niti do kave, a kamoli do mirnog uživanja u kofeinu uz čavrljanje dok traje pauza. U intervjuu za portal Poslovni.hr detaljnije su objasnile začetak ideje.
– Obzirom da ubrzan način života i posao sprječava ljude da uživaju u kavi, naša im energetska čokoladica s pojačanom dozom kofeina nudi kvalitetnu zamjenu. Našu ciljnu skupinu čine ljudi mlađe dobi, prvenstveno studenti i srednjoškolci, jer oni često nemaju dovoljno velike pauze da popiju kavu. Nadalje, mnogi naši prijatelji i poznanici imaju problema s buđenjem rano ujutro, a još im je veći problem odvojiti vrijeme za kuhanje jutarnje kave. Uočile smo da je u pauzama između predavanja veliki red ispred automata zbog čega neki ne stignu kupiti kavu ili je ona prevruća za konzumiranje. U navedenim situacijama bi Kofeina bila idealno rješenje. Smatramo da bi naša čokoladica mogla biti prihvaćena jer ima praktičan način konzumacije, a i inovativan je proizvod na hrvatskom tržištu. – objašnjavaju autorice.
Novak i Milak ističu kako njihovo poduzeće Wake up ima već jasno definirane kratkoročne, srednjoročne i dugoročne ciljeve. Kratkoročni se ciljevi baziraju na ustaljivanju brenda koji će se prepoznati i uz kojega će se vezati kvaliteta proizvoda. Naglašavaju i kako je cilj održati odlične partnerske odnose. U fazi srednjoročnog planiranja naglasak stavljaju na širenje palete proizvoda te proširenje na kompletno hrvatsko tržište uz povećanje broja osoblja. U ovu bi se fazu uključio i novi okus čokoladice, okus pistacija. Kod dugoročnog cilja, Milak i Novak imaju vizije o širenju asortimana sa raznim okusima te promoviranje prozivoda i njegov izvoz u susjedne zemlje.
– Smatramo da Kofeina svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom može privući velik broj potrošača. Ona spaja ugodno s korisnim, to jest laku konzumaciju s trenutnim osjećajem buđenja. Želimo još napomenuti da naš cilj nije istisnuti kavu s tržišta, već pružiti potrošačima zamjenu kada nemaju mogućnosti razbuditi se istom. – rezimiraju mlade inovatorice.