LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentska praksa

Ministarstvo predložilo FFZG-ov model online prakse za studente nastavničkih smjerova

S obzirom na nemogućnost uobičajenog načina održavanja metodičkih vježbi i prakse za studente nastavničkih smjerova, Ministarstvo znanosti i obrazovanja poslalo je visokim učilištima model online prakse koji je osmislio zagrebački Filozofski fakultet.

S obzirom na nemogućnost uobičajenog načina održavanja metodičkih vježbi i prakse za studente nastavničkih smjerova, Ministarstvo znanosti i obrazovanja poslalo je visokim učilištima model online prakse koji je osmislio zagrebački Filozofski fakultet.

Filozofski fakultet u Zagrebu osmislio je model za održavanje vježbi za studente studijskih programa ranog i predškolskog odgoja i nastavničkog smjera, koji je Ministarstvo znanosti i obrazovanja prihvatilo i preporučilo.

Ranije su se MZO-u obratila visoka učilišta u kojima se izvode studijski programi ranog i predškolskog odgoja te nastavničkog smjera sa zamolbom da se studentima omogući obavezna praksa i metodičke vježbe. Ono je zatim obavijestilo sva visoka učilišta o mogućem načinu realiziranja plana rada mentora i studenata u nastavi na daljinu koje je predložio FFZG, a prema kojemu bi se od obaveznih aktivnosti omogućilo uključivanje studenata u virtualne učionice/sustav Loomen, na način da bi im se dozvolilo postavljanje materijala, foldera, davanje povratnih informacija i osvrta učenicima na riješene zadatke i slično.

Svjetska banka nudi priliku inozemnim studentima: prijavite se za stažiranje u 2025. godini



Osim toga, studente bi se trebalo uključiti u korištenje raznih digitalnih alata, a posebno alata za izradu testova. Također bi ih se uputilo u oblike vrednovanja –suvrednovanje (nastavnik/mentor i student) te osvrt na moguće razlike u kriterijima.

Riječki studenti prava upoznali ANON, novi alat za pravosudnu transparentnost


Od dodatnih aktivnosti, studenti bi mogli izrađivati zadatke za vježbanje za maturu ili općenito dodatne zadatke za vježbu, izraditi kratke Youtube videolekcije s relevantnim pitanjima i odgovorima vezanima uz gradivo, objašnjenjima, kratkim izlaganjima i slično. Mogli bi smišljati kratke projektne zadatke za učenike upućujući ih na zamjenjive izvore kao što je TEDxYouth. 

Cijeli dopis iz Ministarstva možete pronaći na poveznici.
FOTO: PIXABAY