LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Digitalna i medijska pismenost

Kako prilagoditi obrazovne resurse lokalnom kontekstu?

Istaknuti predavači, uključujući neke sa Sveučilišta u Zagrebu, održat će prezentacije o prilagođavanju obrazovnog sadržaja lokalnom kontekstu.

Istaknuti predavači, uključujući neke sa Sveučilišta u Zagrebu, održat će prezentacije o prilagođavanju obrazovnog sadržaja lokalnom kontekstu.

Učenicima, studentima i profesorima dostupno je mnoštvo obrazovnih resursa na različitim jezicima, ali samo prevođenje ne znači nužno zadovoljavanje potrebe ciljanih korisnika. Izuzetno je važno prilagoditi obrazovni sadržaj lokalnom kontekstu, a upravo će to biti glavna tema interaktivnog online događaja na kojem će partneri projekta EDUmake i predstavnik KAVI-ja podijeliti svoja iskustva i savjete.

Kad se obrazovni resursi prilagode lokalnom kontekstu, lakše je premostiti kulturne, jezične i kontekstualne praznine, čineći učenje relevantnijim, prikladnijim i učinkovitijim. – stoji na stranici Media and learning.


Sadržaj


Webinar, koji je dio serije predavanja o digitalnoj i medijskoj pismenosti u Europi, održat će se u srijedu, 20. rujna, od 14 do 15:30 sati, a na njemu će polaznici slušati i gledati nekoliko prezentacija.

Intervju s rektorom Sveučilišta u Zadru: spoj tradicije i inovacije u suvremenom obrazovanju



1. Igor Kanižaj i Stela Lechpammer (Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska) predstavit će kako je njihov tim prilagodio EDUbox* o kulturi hrvatskoj publici.

2. Annique Reinink (Schooltv.nl (dio nizozemske javne radiotelevizije), Nizozemska) će predstaviti kako je Schooltv.nl tim prilagodio EDUboxes* za nizozemsku publiku.

Hrvatski učenici loši iz matematike, no iznadprosječno vješti s tehnologijom. A evo i po čemu su najbolji u EU-u


 

Schooltv.nl tim je već lokalizirao EDUbox* usredotočen na Umjetnu inteligenciju (AI) i trenutno su u procesu lokalizacije drugog EDUboxa usmjerenog na Timski rad. Kako bi ovi resursi bili lakše povezani, zauzeli su jedinstven pristup. Točnije, odabrali su format chata za lokalizirane verzije. Unutar ovog interaktivnog chata studenti se uključuju u razgovore sa središnjim likom koji djeluje kao stručnjak za predmet. Tijekom ovih razgovora učenicima se prezentiraju videozapisi s objašnjenjima i pitanja za kviz, a svi su osmišljeni da prodube njihovo razumijevanje teme. – stoji u objavi.


3. Ella Airola (PhD) (KAVI, Finska) predstavit će projekt Inclusive and Creative Media Education (ICME), kojem je cilj razviti operativne modele inovativnih aktivnosti medijske pismenosti, koje se mogu uspješno dijeliti i proširivati u različitim medijskim obrazovnim kontekstima koji prelaze kulturne, nacionalne i jezične granice iz uključive i kreativne perspektive.

Hrvatska korak bliže članstvu u OECD-u zahvaljujući reformama u obrazovanju


Za sudjelovanje na webinaru možete se prijaviti na poveznici.
IZVOR: MEDIA AND LEARNING.EU
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA