LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Regrutacija članova

Iskustvo ne pada s neba – stekni ga na portalu Studentski.hr i ostalim SIK-ovim projektima

Ponajveći studentski portal u Hrvatskoj i ove jeseni otvara svoja vrata svima željnima prakse i novih iskustava. Do 21. listopada pronađi svoj novi tim u udruzi Studentski informativni kutak, prijavi se i postani dijelom naše brojne obitelji kojoj smijeha i zabave nikad ne nedostaje.

Ponajveći studentski portal u Hrvatskoj i ove jeseni otvara svoja vrata svima željnima prakse i novih iskustava. Do 21. listopada pronađi svoj novi tim u udruzi Studentski informativni kutak, prijavi se i postani dijelom naše brojne obitelji kojoj smijeha i zabave nikad ne nedostaje.

Ljeto je prošlo, pred vratima je nova akademska godina, vrijeme je da se suočimo s realnošću koju smo svi uspješno izbjegavali posljednjih mjeseci. Dok se svi vraćamo rutini koju sa sobom donosi nova akademska godina, odlučujemo kako će upravo ova pred nama biti prekretnica u kojoj ćemo steći iskustvo i u njega upakirati suhoparna znanja stečena u fakultetskim klupama. Srećom, udruga Studentski informativni kutak i ove godine otvara svoja vrata i baš – tebe tražimo!

Iako će za koji dan na našoj torti biti samo 5 svjećica, ako poželimo prebrojati ljude koji su kroz SIK tijekom tog vremena prošli, brojci 5 morat ćemo dodati i dvije nule. Svi su oni shvatili da diploma u ruci ne znači sigurno radno mjesto te su se pobrinuli za svoju blistavu budućnost podebljanjem referenci u CV-ju. Vrijeme je da im se pridružiš.

Vrata otvaraju brojni timovi udruge Studentski informativni kutak, a sigurni smo da ćeš jedan od njih smatrati idealnim za sebe. Pošalji nam svoju prijavu do 14. listopada i pridruži se najzabavnijoj ekipi koja godinama servira najvažnije informacije studentima diljem Lijepe Naše. Ako nisi iz Zagreba, nema veze. Ima nas posvuda po Hrvatskoj, a geografske udaljenosti premošćujemo društvenim mrežama i pokojim team buildingom.

Izbrusi svoje novinarske vještine – pridruži se našoj redakciji

Osoba si koja uživa otkrivati i istraživati nove informacije te ih servirati drugim ljudima brzo i točno? Hercule Poirot nije ti ni do koljena, a argumenti i dokazi tvoje su najjače oružje? Prijateljima služiš kao FBI istražitelj, ali i kao vrijedan izvor informacija o svim studentima važnim zbivanjima? Ako su upravo ovo tvoje osobine, a uz to voliš ponekad otići na neki koncert i predstavu ili biti na događaju na kojem drugi ne mogu biti, idealan si kandidat za našu redakciju. Pridruži se nam se kao novinar/ka i sudjeluj u kreiranju čitavog spektra tema: od vijesti, zabavnih sadržaja, sporta pa do kulture i umjetnosti – i sve to na portalu Studentski.hr, najvećem SIK-ovom projektu, ujedno jednom od vodećih studentskih medija. Od toga te dijeli samo rješavanje zadataka koje možeš pronaći na poveznici.

Zapali društvene mreže – prijavi se u CM tim

Na ovaj članak vjerojatno si naišao na nekoj od naših društvenih mreža, a da se on tamo nađe i da te zainteresira toliko da klikneš na njega, pobrinuo se naš community management tim. Na Facebooku, Instagramu, Twitteru i Viberu svakodnevno komuniciraju sa 70-ak tisuća fanova donoseći im informacije koje trebaju u pravo vrijeme, a ako im se pridružiš, imat ćeš priliku raditi na brojnim projektima Udruge, od kojih je najveći Studentski.hr, kreirat ćeš zanimljiv i privlačan sadržaj na SIK-ovim kanalima i projektima poput Maratona karijera, konferencija i brojnih drugih kampanja. Ako si kreativna osoba koja voli komunicirati s drugima i koja visi na društvenim mrežama, odmah se baci na ispunjavanje zadatka i postani osoba s druge strane ekrana.

Budi osoba koja iskače izvan okvira – marketing ti otvara svoja vrata

Ako ti pojam internetskog marketinga nije stran, ali bi želio saznati i nešto više o njemu, na dobrom si mjestu, čitaj dalje. Kako je marketing vrlo široko područje, udruga SIK nudi ti mogućnost stjecanja vrijednog iskustva, bilo da si kreativac koji uvijek nudi out of the box rješenja ili si više analitička osoba i voliš strateško razmišljanje. Kroz SIK-ove projekte brinut ćeš se za internu i eksternu komunikaciju radeći na e-mail marketing kampanjama, koordinirat ćeš marketinške aktivnosti, brinuti se o pripremi promotivnih materijala i kreiranju privlačnog sadržaja na online i offline kanalima, primjenjivati najnovije trendove iz digitalnog marketinga, kreirati kratkoročne i dugoročne marketinške strategije. Kao naš vrijedan digitalni analitičar analizirat ćeš uspješnost kampanja prateći relevantne brojčane pokazatelje, a naučit ćeš i što su to impresije te kako postići bolji reach i što više klikova. Prepoznaješ se u ovome? E pa onda tebe tražimo! Brzo riješi zadatke na poveznici i pridruži nam se.

Najglasniji tim te čeka – PRidruži se odnosima s javnošću

PRegovaračke tehnike imaš u malom prstu i usto si glasnogovornik/ca svakog društva u kojem se nađeš? Poznati su ti pojmovi priopćenje, demanti event management? Nije ti problem podignuti slušalicu te obaviti telefonski poziv ili napisati tekst po naputku za klijenta? Ako želiš izbrusiti svoje vještine u svemu navedenom i steći još mnoga korisna iskustva, naš tim za odnose s javnošću upravo je mjesto za tebe. A PRidružiti mu se možeš vrlo lako – od uputa te dijeli samo jedan klik.

Motiviraj, zabavi, organiziraj – pridruži se našim HR-ovcima

Lako se pobrineš za dobro raspoloženje i uvijek imaš hrpu ideja kako provesti slobodno vrijeme? Bez problema možeš motivirati ljude da obavljaju zadatke, ali i privući nove te ispitati njihove vještine i znanja? Organizirana si osoba koja obožava evidencije i to-do liste? Možda si upravo ti naš budući HR-ovac. Ako se pridružiš timu ljudskih resursa, dobit ćeš priliku brinuti se za dobro raspoloženje među brojnim članovima portala, ali i za organizaciju brojnih korisnih i zabavnih aktivnosti. Znamo da jedva čekaš postati dijelom ove ekipe, zato brzo klikni na poveznicu i saznaj kako to učiniti.

Sigurni smo da si uspio/uspjela odabrati idealan tim za sebe i da jedva čekaš zgrabiti svoje iskustvo i sve nove vještine. Vremena za prijavu imaš do 21listopada, ali zašto to ne bi učinio/la odmah?

FOTO: PIXABAY