FOI započeo s aktivnostima na CRISS projektu vrijednom više od 6 milijuna eura
FOI je započeo s provedbom aktivnosti projekta CRISS. Osmišljen je s ciljem razvoja i implementacije europske platforme u računalnom oblaku za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika.
FOI je započeo s provedbom aktivnosti projekta CRISS. Osmišljen je s ciljem razvoja i implementacije europske platforme u računalnom oblaku za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika.
Fakultet organizacije i informatike započeo je 1. siječnja 2017. godine s aktivnostima na projektu Demonstration of a scalable and
Iskustvo rada na tom projektu, kao i reference i znanstvene veze sa suradnicima iz drugih svjetskih institucija, doprinijelo je uspješnoj suradnji kod projektne prijave i u konačnici dobivanju novog projekta. Važno je istaknuti da financiranje ovako velikog projekta iz programa Obzor 2020. podrazumijeva veliku konkurenciju u vrednovanju i izboru između najboljih europskih istraživačkih grupa te je to velik uspjeh za Fakultet organizacije i informatike i samog koordinatora.
Projekt CRISS, ukupne vrijednosti nešto više od šest milijuna eura, trajat će tri godine, a okupio je konzorcij od čak 15 partnera iz industrije, javnog sektora te akademske zajednice iz devet europskih zemalja – Velike Britanije, Španjolske, Rumunjske, Njemačke, Švedske, Francuske, Italije, Grčke i Hrvatske. Osmišljen je s ciljem razvoja i implementacije europske platforme u računalnom oblaku za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama, a sama platforma bit će testirana na više od 490 europskih škola, uključujući više od 25 000 učenika i 2290 nastavnika.
Na
Važno je istaknuti da je uključena i Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet čime, osim izuzetne znanstvene vrijednosti, sudjelovanje ima i veliku obrazovnu i društvenu važnost za Republiku Hrvatsku. Tako će u projektne aktivnosti tijekom školske godine 2018/2019. biti uključeno čak 1000 hrvatskih učenika i 60 nastavnika iz ukupno 20 škola. Hrvatski učenici i njihovi nastavnici imat će priliku primjenjivati CRISS platformu u nastavnim aktivnostima različitih predmeta pri čemu će razvijati i vrednovati svoje digitalne kompetencije.
Iako je tek nešto više od mjesec dana od početka provedbe aktivnosti, znanstvenici