LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HOTEL SPLIT d.d.

Rad na recepciji

OVAJ OGLAS JE ISTEKAO!

Split
Turizam i ugostiteljstvo
ante.mihanovic@radissonblu.com
Ključne odgovornosti agenta/ice za odnose s gostima: • Osigurava neometano upravljanje odjelom za odnose s gostima, gdje su svi aspekti putovanja i iskustva gostiju podignuti na najvišu razinu. • Podržava ostale odjele u organizaciji iskustva VIP gostiju. • Pro aktivno radi na poboljšanju zadovoljstva i udobnosti gostiju, pružajući pozitivan i pravodoban odgovor na upite gostiju i rješavanje problema. • Izrađuje planove i postavlja ciljeve u kojima se postižu inicijative i ciljevi odjela za odnose s gostima i hotelski ciljevi općenito. • Upravlja timom za odnose s gostima koji njeguje kulturu rasta, razvoja i uspješnosti unutar odjela. • Gradi i održava učinkovite radne odnose sa svim ključnim dionicima. • Učinkovito provodi zadane ciljeve planiranog angažmana gostiju. • Zaprimanje i isporuka zahtjeva drugih gostiju (tj. Usluge recepcionara, itd.) Potrebna znanja agenta/ice za odnose s gostima: • Dokazano iskustvo u odnosima s gostima s izvrsnim mogućnostima rješavanja problema • Izvrsne međuljudske vještine s praktičnim pristupom i stilom rada od primjera do primjera • Odlučnost za pružanje izvrsne usluge/iskustva za gosta • Strast prema ugostiteljstvu • Sposobnost pronalaženja kreativnih rješenja, nudeći savjete i preporuke • Osobni integritet, sa sposobnošću rada u okruženju koje zahtijeva izvrsnost, strpljenje i energiju • Iskustvo u korištenju IT sustava na raznim platformama • Jake komunikacijske vještine • Odlično znanje Engleskog i Ruskog jezika (znanje Njemačkog jezika je prednost)
← Povratak na poslove
VEZANI POSLOVI