LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
Ekonomski fakultet u Osijeku (31)

Roditelji joj imaju buregdžinicu, a ona je privremeno odustala od faksa i otvorila restoran zdrave hrane

Anamarija Oršolić je dvije i pol godine studirala na Prehrambeno-tehnološkom fakultetu, pa se prebacila na Ekonomski fakultet u Osijeku. Ljubav prema ekonomiji, marketingu i financijama rodila se djelujući u studentskoj udruzi IAESTE. Da je tu ljubav pretvorila u nešto veće govori činjenica da je prošli ponedjeljak otvorila vlastiti restoran zdrave hrane – Green Land. Zbog tog je poteza morala pauzirati fakultet, ali se nada da će nastaviti sa studiranjem nakon što isteknu mjere koje je povukla s HZZ-a.

„Svatko tko zna imalo raditi u Wordu, spreman je zarađivati novac online“

Željko Ronta student je treće godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Prije Ekonomskog, studirao je Medicinski fakultet u Mostaru, pa u Osijeku, no na kraju se pronašao u ekonomiji. S početkom fakulteta, krenuo je pomnije proučavati dionice te se okušao u njihovu trgovanju. Okušao se u izradi računalnog fonta koji piše glagoljicom, izradio web-stranicu za simpozij, a mentor koji mu je pri tome pomogao, kasnije mu je ponudio posao u svojoj tvrtki. Nakon uspješno odrađene web-stranice za AES Capital, počinje za njih raditi kao „freelancer" i osniva program „Sam svoj majstor" koji podrazumijeva internet zarađivanje novca.

Osječki studenti „prošetali Osijekom" i postali viralni

Kronični nedostatak sadržaja i infrastrukture suvremene kulturne scene u Osijeku te nepostojanje promotivnog spota na stranom jeziku potaknule su osječku grupu studenata završne godine na čelu s profesoricom engleskog jezika s Ekonomskog fakulteta u Osijeku na snimanje „Walking Osijeka" gdje će u nekoliko minuta predstaviti neke od najpoznatijih osječkih lokacija iz perspektive studenata.

„Postignuća nisu utjecala na moj ego, već sam shvatio koliko moram učiti i raditi da bi se mogao natjecati s velikima”

Ivan Jurlina magistar je ekonomije koji se prije nekoliko godina, radeći na online aplikaciji, zaljubio u poduzetništvo i ICT/IT sektor. Od 2015. godine član je Osijek Software Cityja, gdje trenutno obnaša dužnost koordinatora projekta, a istu titulu nosi i u digitalnoj agenciji COBE u kojoj radi od prošle godine, a u međuvremenu je radio i kao voditelj projekata u Bamboo Labu. Za vrijeme studentskih dana bio je član studentske udruge Poduzetnici bez granica (EWoB) i poseban naglasak želi staviti na ljude koji se bave poduzetništvom jer, kako kaže, zrače pozitivnom energijom i za njih ne postoje problemi koji se ne mogu riješiti.

„Teško je s papirom Ekonomskog fakulteta ako nisi spreman dati ono nešto dodatno od sebe tijekom studiranja"

Ivona Adrić studentica je financija koja na prvu izgleda samozatajno, no u njoj zapravo čuči komunikativna, vesela i kreativna osoba koja obožava putovanja, spaja ih s obrazovanjem, drži predavanja i edukacije na raznim forumima, odlična je studentica i liderica koja sanja da u budućnosti otvori vlastiti fakultet i tako spoji poduzetništvo i menadžment.

"Ako uvijek kažeš istinu, nikad ne moraš razmišljati o tome što si rekao"

Od svega je odustala. Najgora je stvar što joj je toliko bilo bitno što ljudi oko nje misle. Bilo joj je bitno što njezina mama misli, što njezin tata misli, što baka misli, što prijatelji misle, što ljudi koje uopće ne poznaje misle i cijelo je vrijeme mislila da je normalan život taj da ideš u školu, na faks i nađeš posao.

Studenti EFOS-a na natječaju „Hrvatska pamet Hrvatskoj“ osvojili nagrade od 21 000 kuna

Prilikom proglašenja pobjednika, studentice su naglasile kako su ovakvi natječaji prilike, odnosno poticaji, za sve mlade studente koji imaju dobre ideje i žele ih predstaviti zainteresiranim poslodavcima.

Izbor životnog osiguranja ovisi o perspektivi potrošača

Studenti osječkog Ekonomskog fakulteta debatirali su na temu „Životno osiguranje – štednja i/ili investicija". Dok se jedan tim zalagao za mješovito osiguranje, drugi se priklonio investicijskom.

Pokaži svoju kreativnost na Kreativnoj riznici

– Termini poput „kreativne ekonomije“ te „kulturne i kreativne industrije“ ukazuju na to da se trenutačno institucionalizira cijela jedna industrija temeljena na kulturi i kreativnosti. Prema studiji Hrvatskog klastera konkurentosti kreativnih i kulturnih industrija, taj će sektor imati 12 dionika. Slijedom navedenog – kreativnost i kulturu posjedujemo, ali kao i sve ostalo, uspijeva ono što njegujete i u čemu ustrajate.

Osječki studenti dobili priznanja za izvrstan marketinški plan

Nakon dva mjeseca intenzivnog rada osječkih studenata na poslovnom slučaju, odabran je najbolji Marketniški plan Vunderkid sportske akademije.