Subliminalne poruke u reklamama
Subliminalne poruke su ispod granica ljudske percepcije tako da ih oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Provjerite koliko ste vi privučeni ovim reklamama!
Subliminalne poruke su ispod granica ljudske percepcije tako da ih oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Provjerite koliko ste vi privučeni ovim reklamama!
Tražite novi/stari način predstavljanja svoga proizvoda? Jeste li razmislili o umetanju subliminalnih poruka koji povezuju vaš proizvod sa sexom i moći u svoje reklame?
Začeci subliminalnog marketinga sežu u 1957. kad je marketinški stručnjak James Vicary u film ubacio riječi „Eat Popcorn“ i „Drink Coca-Cola“. Riječi su se pojavile samo nakratko, dovoljno da dopru do gledateljeve podsvjesne, ali ne i svjesne razine.
Subliminalne reklame su navodno potakle rast prodaje Coca-Cole od 18.1%, a kokica 57.8%.
Stavljaju li reklamni stručnjaci namjerno subliminalne poruke u reklame/filmove? Jesu li uvijek povezane sa seksom i moći?
Evo nekoliko reklama odnosno filmova koji navodno imaju subliminalne poruke.
1. Kontura privlačne žene na čaši Coca- Cole
2. Rasizam?
3. „Coca-Cola“ ugravirana u prsten iz svima poznatog filma
4. Kontura falusa na trbuhu
5. Originalna reklama je na lijevoj strani, subliminalne poruke su osvijetljene na desnoj
6. Brend i muškost
7. Prikriveni dolar u KFC sendviču
8. Okrenemo li fotografiju - sex pomaže u prodaji?
9. Reklama za Burger King
10. Logo američke kompanije Dodge - što se krije u njemu?