LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Reklame postaju stvar prošlosti

Novi-stari izgled zagrebačkih tramvaja: Ukidaju se reklame i vraća se karakteristična plava boja

U naredna tri mjeseca, vozila ZET-a više neće biti prekrivena jumbo oglasima privatnih tvrtki. Gradonačelnik Tomislav Tomašević ističe kako javnom prijevozu želi vratiti karakterističnu plavu boju.

U naredna tri mjeseca, vozila ZET-a više neće biti prekrivena jumbo oglasima privatnih tvrtki. Gradonačelnik Tomislav Tomašević ističe kako javnom prijevozu želi vratiti karakterističnu plavu boju.

Jučer je aktualni gradonačelnik Grada Zagreba, Tomislav Tomašević, održao redovnu konferenciju za medije. Novi sustav odvajanja otpada, izgradnja nacionalnog stadiona, aktualni radovi na zagrebačkim cestama, bile su neke od glavnih tema kroz koje je gradonačelnik prošao tijekom javnog obraćanja javnosti. Osim spomenutog, Tomašević je otkrio kako će u skoroj budućnosti reklame na tramvajima i autobusima postati prošlost. Naime, kao što građani Zagreba dobro znaju, brojna ZET-ova vozila su presvučena u jumbo plakate koji se protežu doslovno duž čitave vanjske strane tramvaja.

Započinje obnova dviju zagrebačkih škola u vrijednosti od 8,3 milijuna eura. Evo kada bi radovi mogli biti gotovi


Tomašević je na konferenciji najavio promjene, a potom je na svom Facebook profilu detaljnije objasnio odluku.

Tramvajima vraćamo plavu boju - reklame na njima će uskoro biti stvar prošlosti! Riječ je o jednom od zaštitnih znakova Zagreba i s obzirom na identitet grada i plavu boju i s obzirom na vizualno zagađenje pokrenuli smo reviziju postojećih ugovora.Osim vizualnog zagađenja, ZET je za reklame imao nepovoljan ugovor s minimalnom koristi za Grad. Kao posrednik između ZET-a i firmi koje su se htjele reklamirati bila je plaćena privatna firma - ta firma ZET-u godišnje plaća samo 4 milijuna kuna, dok Grad ZET subvencionira s milijardu kuna. - objavio je Tomašević.

S obzirom na još uvijek aktualne ugovore između ZET-a i privatnih tvrtki, oglasne kampanje će tramvaje i autobuse krasiti još tri mjeseca, a zatim slijedi njihovo potpuno uklanjanje. Kako ističe Tomašević, cilj je uvesti red i nedopustiti da se grad pretvori šoping centar.

ANKETA: Slučaj problematičnog učenika u Zagrebu otkriva pukotine u sustavu – tko treba snositi odgovornost?


 
IZVOR: FACEBOOK
FOTO: UNSPLASH