Rušenje rekorda
Rimčeva Nevera pomela stazu u Njemačkoj, sada je i službeno najbrži serijski električni automobil
Čitavi pothvat je izveden u maksimalno kontroliranim uvjetima, a za volanom se našao Miro Zrnčević, Rimčev glavni vozač kada su u pitanju testiranja.
Čitavi pothvat je izveden u maksimalno kontroliranim uvjetima, a za volanom se našao Miro Zrnčević, Rimčev glavni vozač kada su u pitanju testiranja.
Ponos hrvatskog automobilističkog inovatora, Mate Rimca, svakako je njegova Nevera, sada i službeno najbrži serijski električni automobil. Naime, Nevera je na stazi u Njemačkoj postigla nevjerojatnu brzinu od 412 km/h (258 mph). Novi je to podvig, nakon 2021., kada je ova električna zvijer četvrtinu milje prešla za samo 8,582 sekunde, što ju je tada učinilo serijskim automobilom s najbržom akceleracijom na svijetu.
Povodom obaranja rekorda, iz Rimca su tražili specijaliziranu ovalnu stazu s ravninom dovoljno dugom da Nevera na siguran način postigne maksimalnu brzinu. Stoga, izbor je pao na četiri kilometra dugu stazu Automotive Testing Papenburg u Njemačkoj. Inače, mjesta u kojima je moguće postići brzinu veću od 400 km/h vrlo su rijetka jer je vrlo rijetko da automobil uopće može dostići takve performanse.
Čitavi pothvat je izveden u maksimalno kontroliranim uvjetima, a za volanom se našao Miro Zrnčević, Rimčev glavni vozač kada su u pitanju testiranja.
Povodom obaranja rekorda, iz Rimca su tražili specijaliziranu ovalnu stazu s ravninom dovoljno dugom da Nevera na siguran način postigne maksimalnu brzinu. Stoga, izbor je pao na četiri kilometra dugu stazu Automotive Testing Papenburg u Njemačkoj. Inače, mjesta u kojima je moguće postići brzinu veću od 400 km/h vrlo su rijetka jer je vrlo rijetko da automobil uopće može dostići takve performanse.
Čitavi pothvat je izveden u maksimalno kontroliranim uvjetima, a za volanom se našao Miro Zrnčević, Rimčev glavni vozač kada su u pitanju testiranja.
Putovati brzinom od 412 km/h (258 mph), znači putovati trećinom brzine zvuka. Postići tu brzinu u cestovnom automobilu je nevjerojatno složeno, ali u Neveri smo stvorili automobil koji može prijeći velike udaljenosti s jednim punjenjem, može se uhvatiti u koštac s uskim i zavojitim trkaćim stazama i može driftati, kao i oboriti rekorde ubrzanja te postići brzine od preko 400 km/h. Vozio sam Neveru još otkad je prvi put okrenula kotač i vidjeti završen automobil kakav je danas, stvarno je emotivan trenutak. U ovom testu sam otkrio koliko je automobil zapravo stabilan, što potvrđuje da su naši timovi za aerodinamiku i dinamiku vozila odradili nevjerojatan posao - rekao je Zrnčević, stoji na službenim stranicama Rimac automobila.
Kako je izgledao ovaj nevjerojatan test, pogledajte u nastavku.
OZNAKE:
IZVOR:
RIMAC