Rimac odgovorio hejterima koji Neveru nazivaju smećem: „Ne možete shvatiti koliko je kompleksno izraditi takav automobil.”
Rimac je u podužoj objavi objasnio kako Neveru nazivaju smećem isključivo sugrađani i prometni stručnjaci koji nikada nisu vozili primjerak spomenutog automobila.
Rimac je u podužoj objavi objasnio kako Neveru nazivaju smećem isključivo sugrađani i prometni stručnjaci koji nikada nisu vozili primjerak spomenutog automobila.
Poznati hrvatski inovator i poduzetnik, Mate Rimac, jučer se na svom Facebook profilu osvrnuo na brojne kritike koje stižu na račun Nevere, električnog sportskog automobila koji je trenutno i najveći projekt tvrtke Rimac Automobili.
Rimac je u podužoj objavi objasnio kako Neveru nazivaju smećem isključivo sugrađani i prometni stručnjaci koji nikada nisu vozili primjerak spomenutog automobila.
Možda mislite da znate koliko je automobil kompleksan proizvod. Ali vjerujte mi, netko tko nije sudjelovao u razvoju auta ne može niti približno shvatiti kompleksnost takvog proizvoda, razvojnog i proizvodnog procesa iza njega. – započeo je Rimac, a u nastavku se osvrnuo na testove koje su proveli poznati inozemni automobilistički novinari.
Već sam pisao o tome kako je test Chrisa Harrisa za mene bio ultimativni ispit Nevere. Mislim da se može reći da je Chris bio apsolutno oduševljen Neverom. Steve Sutcliffe (EVO Magazin) još je jedan hard-core automobilski novinar, rekao bih rame-uz-rame s Chrisom, koji je doslovno vozio sve. Čovjek koji je fokusiran na voznu dinamiku i doživljaj vožnje. To su obično ljudi koji na spomen električnih auta okreću očima. U videu možete vidjeti koliko je 'mind-blown' čak i takav čovjek. – napisao je Rimac.
Poruka kritičarima
Rimac se osvrnuo na spomenute hejt komentare ljudi za koje smatra kako nisu kompetentni govoriti o kvaliteti i performansama Nevere.
Često mogu vidjeti kako naši dragi sugrađani i 'prometni stručnjaci' pišu da je Nevera smeće koje ne može skrenuti, koja 'ide samo ravno', gov** sklepano od kineskih dijelova (dok zapravo, doslovno nema niti jednu komponentu iz Kine u sebi koja je veća od otpornika).
Mislim da su Chris Harris, Steve Sutcliffe i deseci drugih internacionalnih novinara, koji su auto actually vozili (a ne samo vidjeli preko ekrana), bolji za donošenje takvih zaključaka. Znam, znam - kad je tako dobar, postavite vrijeme na Nurburgringu. Budemo, ne brini, budemo.