Šalješ životopise mjesecima, a nikako do povratne informacije? Probaj iskoristiti ovaj trik
Pažnju poslodavaca možete zadržati tako da u svoj životopis integrirate pitch
Pažnju poslodavaca možete zadržati tako da u svoj životopis integrirate pitch
Vjerojatno ste u ovom trenutku barem jednom poslali svoj životopis, a da niste dobili povratni odgovor od poslodavca. Nepostojanje povratne informacije je nažalost ustaljena praksa hrvatskih poslodavaca. Zašto se to dešava, odgovor zapravo ne znamo – neki kažu prenatrpanost, neki kažu nedostatak ljudi koji se bave ljudskim resursima, a neki kažu lijenost. Što god bilo, na vama je pokušati izboriti se za tu povratnu informaciju.
Studija koju je proveo portal The Ladders za 2017. kaže da se poslodavci na vašem životopisu zadržavaju 6 sekundi, međutim ne mora značiti da je to kraj iščitavanju istog. Zapravo trebate 6 sekundi da ih zadivite i da nastave čitati vaš životopis.
Pažnju poslodavaca možete zadržati tako da u svoj životopis integrirate pitch.
Što je pitch u životopisu?
To je nekoliko redaka teksta koji se nalaze ispred vašeg iskustva i obrazovanja. Oni govore o tome tko ste vi, po čemu ste posebni i koje rezultate ste postigli za svog radnog iskustva ili dosadašnjeg obrazovanja.
Pritom morate paziti da to ne bude samo nekoliko nabacanih rečenica, važno je da taj dio odgovara na pitanja ''zašto baš ja'', a to ćete učiniti tako što ćete im pokazati da imate osobine koje se traže za taj posao (dobro pročitajte oglas, a ako šaljete otvorenu molbu – napravite kratko istraživanje o tome koje osobine ili meke vještine su tražene za posao ili praksu za koju se prijavljujete), ali i da ste orijentirani na rezultate. U pitchu ne morate navoditi svoje ime i prezime, informacije poput godina ili mjesta stanovanja.
Recimo da se prijavljujete na studentski posao na poziciji asistenta u marketingu, student ste komunikologije i do sada ste studentski radili u call centru - kako bi mogao glasiti vaš pitch?
Student/ica komunikologije koji/a zbog razvijene asertivnosti odlično funkcionira u timu. Orijentiran/na na rezultate – dnevno sam rješavao/la 30 posto više upita od kolega/ica u smjeni. Spreman/na za nove izazove i nove KPI-eve koji se moraju doseći.
Ovim pitchem rekli ste što studirate, konkretno ste istaknuli na što mislite kada je riječ o komunikacijskim vještinama, istaknuli ste jedan rezultat i pokazali da baratate terminologijom koja je bitna za bilo kakav oblik poslovanja, a to je KPI.
Razmislite o svom pitchu i osvojite poslodavca u 6 sekundi. Sretno!