LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
GLAZBA I UČENJE

Ovo je glazba koja će vam pomoći s učenjem

Počnite raditi playlistu!

Počnite raditi playlistu!

Već smo se naslušali toga kako je klasična glazba najbolja za koncentraciju i učenje te se često povezuje i s inteligencijom. Znanstvenici su 1993. čak otkrili da desetominutno slušanje Mozartove Sonate rezultira boljim vještinama prostornog rasuđivanja, vrstom inteligencije koja uključuje vizualizaciju i manipulaciju slikama u vašem mozgu.

Sad se to otkriće više manje ne smatra točnim, no znanstvenici i dalje tvrde kako glazba ima značajan utjecaj na koncentraciju i pamćenje tijekom učenja.

Slušanje glazbe izaziva pozitivne emocije, poboljšava raspoloženje te prigušuje buku. Neka istraživanja tvrde kako slušanje glazbe poboljšava naše epizodično pamćenje i sveopću kognitivnu izvedbu, druga istraživanja tvrde kako glazba zapravo šteti u fokusiranju i učenju, a treća istraživanja kažu kako glazba nema nijedan od tih utjecaja.

Kako uvesti ravnotežu između prioriteta i straha od propuštanja?


Ipak, vrijedi izdvojiti vrste glazbe koji mogu pomoći da se bolje koncentrirate i naučite gradivo.

1. Klasična glazba

Na primjer, jedno istraživanje pokazalo je da su studenti koji su slušali klasičnu glazbu tijekom predavanja naučili više od onih koji su slušali isto predavanje bez klasične glazbe. Neka istraživanja sugeriraju, međutim, da je klasična (ili bilo koja vrsta složene) glazbe najbolja kada izvodite jednostavne zadatke, a ne komplicirane.

Usvoji ove dobre navike i bezbrižno prođi kroz ispitne rokove


2. Ambijentalna glazba

Ambijentalna glazba stil je nježne glazbe zasnovane na tonu koji koristi ambijentalne zvukove poput zujanja klima uređaja ili zujanja TV-a. Ambijentalnoj glazbi često nedostaje pravi ritam, obično nema stihove i na kraju se stapa s postojećom pozadinskom bukom - to je razlog zašto se ambijentalni zvukovi poput bijele buke često koriste kao pomagala za spavanje. Što se tiče fokusa i produktivnosti, jedna studija je pokazala da bijeli šum može pomoći osobama s ADHD-om da ignoriraju bučnu okolinu i učinkovitije obavljaju zadatke.

3. Zvukovi prirode

Donosimo korisne alate za učenje i organizaciju vremena usred ispitnih rokova


Ispostavilo se da slušanje zvukova prirode, čak i kada ste zarobljeni s knjigom, može poboljšati vaše raspoloženje i potaknuti duboki fokus. Istraživači s Politehničkog instituta Rensselaer u New Yorku otkrili su da umirujući zvukovi prirode, poput kiše, mogu prikriti nametljive zvukove i pomoći boljoj produktivnosti i izvedbi.

 
FOTO: UNSPLASH