LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
← Virtualni savjetnik
Pošto već postoji internetsko bankarstvo OTP banke, mogu li koristiti 3DS uslugu?

Za korištenje 3DS usluge, autentifikaciju korisnika i potvrdu kupnje potrebno je imati:

  • besplatnu m-token uslugu OTP banke d.d. i/ili prethodno aktiviranu 3DS uslugu
  • mobilni telefon koji može primati SMS poruke i/ili m-token push poruke
  • važeći broj mobitela zabilježen u sustavu OTP banke d.d. Broj mobitela možete provjeriti i izmijeniti u poslovnici OTP banke d.d. ili putem usluge internetskog bankarstva OTP banke d.d.

Ako već imaš ugovoren i aktiviran m-token za prijavu na internetsko bankarstvo OTP banke d.d., nije ga potrebno ponovo ugovoriti za korištenje 3DS usluge, odnosno za sigurnu online kupnju.

Ako još nemaš OTP m-token, možeš ga besplatno ugovoriti putem internetskog bankarstva ili u najbližoj poslovnici OTP banke d.d.

Usluga se može aktivirati klikom na gumb „Aktivirajte 3-D Secure uslugu“ na web stranici OTP banke d.d.

Za eventualnu dodatnu podršku prilikom aktivacije usluge možeš se obratiti kolegama u najbližoj poslovnici banke, Kontakt centru na broj 0800 21 00 21 ili detaljne upute pronađi ovdje.

Misliš da je netko već imao isto ili slično pitanje? Pretraži našu bazu prethodno postavljenih pitanja!