Gdje mogu vidjeti plaćanja koje sam proveo/la?
Pregled obavljenih transakcija, kao i upravljanje tvojim financijama općenito, omogućuju ti online usluge OTP banke d.d., odnosno mobilno i internetsko bankarstvo
PROČITAJ VIŠE →
Postoji li limit prebacivanja novca s jednog računa na drugi u istoj transakciji?
Postoji, prilikom ugovaranja mobilnog ili internetskog bankarstva OTP banke d.d. inicijalno se postavlja dnevni limit od 4 000 eura.
PROČITAJ VIŠE →
Kome se mogu obratiti u slučaju transakcija na računu za koje sam siguran da ih ja nisam obavio?
Molimo da posjetiš najbližu poslovnicu OTP banke d.d.
PROČITAJ VIŠE →
Što točno znači predautorizacija? Trebam rezervirati hotelski smještaj, a traži me spomenuto.
Predautorizacija je postupak rezerviranja sredstava, a u pravilu slijedi transakcija koja se obično dogodi u trenutku odlaska iz hotela.
PROČITAJ VIŠE →
Nisam dobio izvod za jednu transakciju na računu, mogu li to riješiti preko internet bankarstva ili moram u banku?
Internetsko bankarstvo omogućuje ti uvid u stanje i promet po računima, odnosno uvid u sve transakcije po računima.
PROČITAJ VIŠE →
Mogu li umjesto tokena koristiti SMS za autentifikaciju plaćanja?
Kod korištenja usluge Internet bankarstvo, autentifikacija plaćanja je moguća isključivo tokenom.
PROČITAJ VIŠE →
Uplatila sam na krivi račun (pogrešan IBAN) i ne znam tko je vlasnik. Što mi savjetujete poduzeti da se vrate novci?
Reklamaciju pogrešne uplate potrebno je podnijeti u banci u kojoj je izvršena uplata.
PROČITAJ VIŠE →