LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Alcoholic Architecture“

U ovom londonskom baru napit ćete se – kroz oči!

Dizajnerski duo bar naziva „prvim alkoholnim vremenskim sistemom“.

Dizajnerski duo bar naziva „prvim alkoholnim vremenskim sistemom“.

Borough Market četvrt je smještena u jugoistočnom dijelu Londona, a u jednom od svojih podruma skriva interesantan kafić pod nazivom Alcoholic Architecture.

Bar je otvoren na mjestu bivšeg sjemeništa, a smislili su ga dizajnerski duo Bompas & Parr. U ovom baru ne pijete koktele na klasičan način, već ih upijate.

Kokteli su raspršeni u obliku slatkaste maglice koja prolazi kroz pojačani ovlaživač zraka. U vremenu od 40 minuta, u baru ćete kroz oči i pluća upiti ekvivalent velikog koktela. Dizajnerski duo bar naziva „prvim alkoholnim vremenskim sistemom“.

Daily Mail piše kako se udisanjem alkohola izbjegava korištenje i oštećivanje jetre, što omogućuje da konzumirate 40 posto manje alkohola dok uživate jednaki efekt. Navodno ovakav način konzumacije alkohola i manje deblja!

Prilikom ulaska u bar svaka osoba dobiva prozirnu kabanicu kako bi zaštitio svoju odjeću i kosu od alkohola i omogućio što bolji primitak alkohola u oči i pluća.

Bar je uređen u gotičkom crkvenom stilu, što dokazuje i naziv samoga menija – Holy Orders. Usprkos alkoholnom špricanju, bez brige možete kupiti i normalno piće, u čaši. Kokteli koji se mogu kupiti zovu se Dirty Habit, Afternoon Penance i Friar Tucked.

Alcohol Architecture
 
FOTO: Daily Mail
 

Prostorije u baru razdvojene su PVC zavjesama, a jedna prostorija (prigodno nazvana Oblak) sadrži čak 140% vlage u zraku te je vidljivost veoma malena. U toj sobi možete razaznati samo siluete ostalih upijača (jer ove osobe nisu normalni konzumenti alkohola). Sve što možete okusiti u ovoj prostoriji je slatkasti okus ako dišete kroz usta.

Glazba je veoma glasna, a povremena svjetla daju prostoriji efekt školskog diska. Cijena? 10 funti, a dozvoljeno vam je ostati samo sat vremena. Po izlasku odjeća vam je malo vlažna, a koža ljepljiva.

Bar je trenutno u stanju probnog rada kako bi se vidjelo je li londonsko tržište otvoreno prema ovom novitetu.

– Ukoliko se pitate je li ovakav način zabavan, nije. Samo je čudno i ostavlja te sa smradom puba na odjeći. – zaključila je novinarka Daily Maila.

 

FOTO: DAILY MAIL/PHILIP IDE