LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
negativne reakcije

Poznati brend na udaru kritika javnosti jer je objavio reklamu s trudnim transrodnim muškarcem

Calvin Klein posljednjih godina pokušava uvesti što više različitih modela u svoje oglase jer su kroz povijest bili kritizirani na manjak raznolikosti i nametanje ideala ljepote koji je uglavnom mršav i bijel. 

Calvin Klein posljednjih godina pokušava uvesti što više različitih modela u svoje oglase jer su kroz povijest bili kritizirani na manjak raznolikosti i nametanje ideala ljepote koji je uglavnom mršav i bijel. 

Calvin Klein za Majčin dan objavio je reklamu koja je razljutila dio javnosti. Modni brend objavio je nekoliko fotografija na kojima su prikazane sve vrste obitelji s naglaskom na raznolikost, a time su htjeli ukazati na stvarnost novih obitelji. 

Na jednoj od fotografija nalazi se transrodni par, Roberto i Erika, na kojoj Roberto, transrodni muškarac, pokazuje svoj trudnički trbuh dok pozira sa suprugom Erikom. Uz sliku stoji citat Možemo se razmnožavati biološki ili iz srca. Naše je da volimo i budemo voljeni.

Sjećate li ove reklame povodom prošlogodišnjeg Dana žena?


Uslijedio je niz transfobnih komentara koji su pisali kako nikad više neće kupovati Calvin Klein te da će ih zbog reklame blokirati. Mnogi su na Twitteri iznijeli svoje mišljenje kako transrodni muškarci ne mogu ili ne bi trebali zatrudnjeti.

Iz Calvin Kleina odgovorili su izjavom:
- Prihvaćamo ovu platformu kao uključivo okruženje s poštovanjem za individualizam i samoizražavanje. U Calvin Kleinu toleriramo sve osim netolerancije - svaki netolerantni komentar bit će uklonjen, a svi računi koji uključuju izjave mržnje mogu biti blokirani. Radujemo se nastavku pozitivnog i uključivog dijaloga u partnerstvu s našom zajednicom.
Calvin Klein posljednjih godina pokušava uvesti što više različitih modela u svoje oglase jer su kroz povijest bili kritizirani na manjak raznolikosti i nametanje ideala ljepote koji je uglavnom mršav i bijel. 
 

Ovo je reklama koja je podigla medijsku prašinu i pokorila žensku populaciju


FOTO: PEXELS