LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Modna industrija

Budućnost bez krzna: Još jedan talijanski luksuzni brend pridružuje se Armaniju, Gucciju, Versaceu...

Prijatelji životinja pozivaju sve da ne kupuju i ne nose proizvode koji sadrže krzno, kožu, perje i svilu, već da se okrenu sveprisutnim etičkim i ekološkim alternativama.

Prijatelji životinja pozivaju sve da ne kupuju i ne nose proizvode koji sadrže krzno, kožu, perje i svilu, već da se okrenu sveprisutnim etičkim i ekološkim alternativama.

Organizacija Fur Free Alliance i njezinih gotovo 50 članica diljem svijeta, među kojima je i udruga Prijatelji životinja, objavila je odličnu vijest da talijanski luksuzni brend Dolce & Gabbana od 2022. više ne koristi životinjsko krzno ni u jednoj svojoj kolekciji. Nova politika u skladu je sa smjernicama Fur Free Alliancea. Dolce & Gabbana surađivat će s krznarima na prelasku na ekološki prihvatljivo umjetno krzno kao odgovor na promjene ukusa potrošača.
 
Fedele Usai, službenik za grupnu komunikaciju i marketing u modnoj kući Dolce & Gabbana, izjavio je:
– Dolce&Gabbana radi na održivijoj budućnosti koja ne može tolerirati korištenje životinjskoga krzna. Cjelokupni modni sustav ima značajnu društvenu odgovornost, koju treba promovirati i poticati. Integrirat ćemo inovativne materijale u naše kolekcije i razvijati ekološki prihvatljive proizvodne procese, a istovremeno čuvati radna mjesta i znanje obrtnika u opasnosti od nestajanja.
Joh Vinding, predsjednik međunarodne koalicije Fur Free Alliance, koja se zalaže za prestanak iskorištavanja i ubijanja životinja radi krzna, rekao je:
– Slavimo brend Dolce & Gabbana jer je prekinuo povezanost s okrutnošću krzna i prešao na humanije i inovativnije materijale. Svijet se mijenja i brendovi poput Dolce & Gabbana opravdano se prilagođavaju potrošaču koji evoluira, koji želi da tvrtke zauzmu stav protiv okrutnosti prema životinjama i uvedu inovacije za održiviju budućnost.
I udruga Prijatelji životinja pozdravlja ovu odluku modnog diva:

Udruga „Prijatelji životinja“ savjetuje kako pomoći smanjenju napuštenih životinja


– Drago nam je da se ovako pohvalan potez velikog modnog imena kao što je Dolce & Gabanna nastavlja na zabranu uzgoja životinja radi krzna u Italiji, koja je donesena prošle godine, a stupila je na snagu 1. siječnja 2022. Uzgoj životinja za krzno iznimno je bešćutan. Životinje cijeli život provode zatvorene u tijesnim, prljavim kavezima u kojima se ne mogu kretati, a na kraju ih ubijaju lomljenjem vratova, gušenjem, trovanjem ili genitalnom elektrokucijom. Stoga je odbacivanje krzna jedini način pomoći nesretnim životinjama koje pate i umiru zbog ljudske taštine.
Dolce & Gabbana tako se pridružuje rastućoj listi modnih kuća koje su se obvezale izbaciti životinjsko krzno iz svojih kolekcija uključujući talijanske brendove Armani, Gucci, Prada, Versace, Moncler i globalnog lidera u online luksuznoj modi Yoox Net-a-Porter. Krznu su rekla ne i velika imena svijeta mode: Adidas, Burberry, Michael Kors, Jimmy Choo i drugi.

Intervju s vizažistom Markom Kristom: „U modnom svijetu pronašao sam utočište u kojem mogu biti svoj”


 
Hrvatska i deseci drugih država već zabranom uzgoja životinja za krzno štite kune, činčile i druge krznaše. Prijatelji životinja pozivaju sve da ne kupuju i ne nose proizvode koji sadrže krzno, kožu, perje i svilu, već da se okrenu sveprisutnim etičkim i ekološkim alternativama.
FOTO: UNSPLASH