„Koreografska fantazija br. 3” uskoro na pozornici ZPC-a
U intrigantnom postavu plesnog studija, u srazu elemenata zvuka, arhitekture i pokreta, rad Marjane Krajač istražuje formalne poluge plesa kao afirmativnu proizvodnju memorije te njezine transformacije ili rekontekstualizacije.
U intrigantnom postavu plesnog studija, u srazu elemenata zvuka, arhitekture i pokreta, rad Marjane Krajač istražuje formalne poluge plesa kao afirmativnu proizvodnju memorije te njezine transformacije ili rekontekstualizacije.
U Zagrebačkom plesnom centru uskoro nas očekuju izvedbe novog djela iz nagrađivane serije radova koreografkinje Marjane Krajač pod nazivom Koreografska fantazija br. 3. Pretpremijera i premijera održat će se 29. i 30. svibnja s početkom u 20 sati.
Radnog podnaslova Otvoreni procesi, Koreografska fantazija br. 3, u izvedbi pet plesnih umjetnika – Filipe Bavčević, Marina Lemića, Silvije Marchig, Sare Piljek i Nastasje Štefanić, razmatra plesnu izvedbu kao širi umjetnički zahvat te produbljuje polje razmatranja koreografije. U intrigantnom postavu plesnog studija, u srazu elemenata zvuka, arhitekture i pokreta, ovaj rad istražuje formalne poluge plesa kao afirmativnu proizvodnju memorije te njezine transformacije ili rekontekstualizacije.
Marjana Krajač jedna je od najistaknutijih hrvatskih koreografkinja. Autorica je brojnih koreografskih, autorskih i istraživačkih radova koji često proširuju granice razumijevanja plesnog i koreografskog medija. Dobitnica je Nagrade Hrvatskog glumišta za izuzetno koreografsko ostvarenje i godišnje nagrade strukovne Udruge plesnih umjetnika Hrvatske, također za koreografsko ostvarenje. Njezin umjetnički rad obuhvaća više od petnaest godina kontinuiranog umjetničkog stvaranja u lokalnom i internacionalnom kontekstu, često strukturirajući smjernice o plesnoj umjetnosti i njenom širem značenjskom teritoriju. Surađujući s različitim generacijama plesnih umjetnika te povezujući niti pojedinih umjetničkih pravaca u vidljivu cjelinu, njen koreografski rad predano inzistira na onom sržnom plesnom koje uvijek iznova pronalazi svoju vlastitu inherentnu angažiranost.