Vodeći hrvatski novinari, biznismeni i opinion makeri okupljeni na Weekend Media Festivalu
Panel "Influence Or Die" održan je u organizaciji Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment na Weekend Media Festivalu. Prepuna dvorana potvrdila je da je riječ o vrlo aktualnoj i zanimljivoj temi.
Panel "Influence Or Die" održan je u organizaciji Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment na Weekend Media Festivalu. Prepuna dvorana potvrdila je da je riječ o vrlo aktualnoj i zanimljivoj temi.
Saša Cvetojević, Nikica Gabrić, Berislav Jelinić i Igor Vukasović, uz moderiranje predsjednika Upravnog vijeća Bernaysa Marija Petrovića, raspravljali su o važnosti i ulozi influencera, odnosno utjecajnih pojedinaca u komunikacijskoj i marketinškoj industriji. Da je riječ o aktualnoj i zanimljivoj temi s utjecajnim i relevantnim sudionicima, potvrdila je puna dvorana Weekend Media Festivala.
Sudionici su kroz panel definirali tko su točno influenceri i kako bi se trebali ponašati. Složili su se da je vjerodostojnost ključna odlika svakog istinskog influencera.
– Nema jedne osobe koja može biti influencer u svemu. Razlikujemo influencere prema područjima, a ključne odlike bi im morale biti kredibilitet, stručnost i kvalitetan sadržaj. – istaknuo je Igor Vukasović iz Addiko banke.
S njime se složio i Berislav Jelinić, iz svoje specifične pozicije glavnog urednika Nacionala:
– Novinar može biti influencer, ovisi o tome kako tko i na koji način radi. Moja poslovna logika je da je sadržaj apsolutni kralj, on mora biti relevantan i bitan. O tome što ću pisati u svojim novinama odlučujem prema tri kriterija – je li novo, postoji li šira priča i zašto je to važno za Hrvatsku. –
Nikica Gabrić, osnivač i ravnatelj Specijalne bolnice za oftalmologiju Svjetlost, prave je influencere okarakterizirao kao vođe bez titula. Pritom je istaknuo da je potrebno promišljati, prestati sebe doživljavati kao mjeru svega te početi utjecati na sebe ako želimo utjecati na druge i stvarati pozitivne promjene.
– Hrvatska je mala i velike sile određuju situacije, utjecaji se prelijevaju, a mi smo spavači. – rekao je prof. dr. sc. Gabrić.
Govoreći o regulaciji djelovanja i utjecaja influencera na društvenim mrežama svi su se sudionici složili da ona nije potrebna, ako se nastupa otvoreno, iskreno i s dozom odgovornosti na društvenim mrežama. Sudionici su se usuglasili da već dugo u Hrvatskoj nije bilo pravih influencera na političkoj sceni, no da narod slijedi, glasa i odabire takvo stanje bez razmišljanja i promišljanja.
Saša Cvetojević, direktor tvrtke Insako i utjecajni opinion maker, istaknuo je vjerodostojnost kao ključnu u svakoj domeni rada, no upozorio je da ju je jako lako potrošiti jer je publika na društvenim mrežama zahtjevna te će brzo osuditi i ono dobro, a odmah prokazati ono loše. Na pitanje iz publike koji bi bio njihov poziv na akciju u ovoj društveno-političkoj situaciji, sudionici su poručili kako je najvažnije krenuti od sebe.
– Da bismo mogli mijenjati druge moramo početi od sebe i zapitati se što mi možemo napraviti u svojoj mikro okolini. – naglasio je prof. dr. sc. Gabrić.
S njime se složio i Saša Cvetojević s apelom da svatko treba raditi svoj posao kako treba, držati obećanja i utjecati na ljude u svojoj okolini.
Panel Infuence Or Die održan je u organizaciji Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment koja konstantno pronalazi nove načine kako ulagati u struku i unaprjeđivati je pa je tako, uz redovite nastupe na WMF-u, nastupio i organizator Communication Management Foruma, prve međunarodne znanstvene konferencije o integriranim komunikacijama u Hrvatskoj, koja je u svom premijernom izdanju 2015. okupila više od 200 sudionika iz 10 zemalja. Posljednji u nizu znanstvenih projekata najvećeg studija komunikacija u Hrvatskoj je i prvi broj Communication Management Review-a, prvog međunarodnog znanstvenog časopisa u regiji specijaliziranog za komunikacijske znanosti.
Zahvaljujući 300 studenata u tri akademske godine, 100 vrhunskih predavača praktičara iz struke i znanstvenika, 80 gostujućih predavača u prošloj akademskoj godini, gotovo 70 partnera u koje studenti svake godine odlaze na praksu, sedam Erasmus+ partnera, međunarodnoj znanstvenoj konferenciji i međunarodnom znanstvenom časopisu, Bernaysu je i ove godine, drugu godinu zaredom, dodijeljen Superbrands certifikat.
Među ostalim visokim učilištima Edward Bernays se svake godine ističe i personaliziranom upisnom kampanjom u kojoj su glavna lica na plakatima upravo studenti koji su svojim zalaganjem, trudom, marljivim radom i uzornim ocjenama zaslužili predstavljati svoju visokoobrazovnu instituciju. Jedino visoko učilište koje u ovom dijelu Europe studentima pruža visoko obrazovanje iz komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću, najtraženijih profesija današnjice i to kroz punih pet godina po bolonjskom procesu, ove godine upisuje svoju četvrtu generaciju studenata.
Svi detalji o upisu na najveći studij komunikacija u Hrvatskoj nalaze se na poveznici. Ostale zanimljivosti o Edward Bernays VŠKM pratite na: Facebooku, Twitteru, Instagramu i LinkedINu.