LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Putem Messengera provjeri simptome i saznaj informacije o COVID-19!

Hrvatski zavod za javno zdravstvo uveo novitet – chatbot aplikaciju. Od sada još brže i jednostavnije saznajte sve potrebne informacije o koronavirusu!

Hrvatski zavod za javno zdravstvo uveo novitet – chatbot aplikaciju. Od sada još brže i jednostavnije saznajte sve potrebne informacije o koronavirusu!

Hrvatski zavod za javno zdravstvo od sada je na raspolaganju i na Messengeru. Riječ je o novitetu – takozvanoj chatbot aplikaciji pomoću koje možete dobiti informacije i savjete vezane uz koronavirus Chatboti su računalni programi koji služe za komunikaciju s ljudima u bilo koje doba dana i koji automatski šalju odgovore na odabrani upit korisnika.

Na HZJZ-ovoj aplikaciji možete birati između opcija Provjeri simptome!, Kako se zaštititi?, Što ako imam simptome?, Mitovi o koronavrusu!, Važne brojke i statistika! te Česta pitanja!. Kliknete li, primjerice, na opciju Provjeri simptome! chatbot će vam ponuditi neke općenite informacije o simptomima, a zatim vam šalje pitanja o tome osjećate li određen simptom. U slučaju da na sva pitanja odgovorite niječno, razgovor će završiti jer u tom slučaju nemate nikakve simptome s obzirom na odgovore koje ste dali. 

Foto: Studentski.hr / Screenshot
 
Ako želite saznati više o mitovima koji se javljaju vezano uz epidemiju, kliknite na opciju Mitovi o koronavirusu!. Prvi je na redu mit da se koronavirus ne može prenijeti u vrućim i vlažnim klimama, što nije istina, a ako želite saznati nešto detaljnije možete kliknuti na fotografiju koju vam chatbot izbaci. 

Foto: Studentski.hr / Screenshot

Kako točno izgleda aplikacija i što vam sve pruža najbolje da provjerite sami, a to najlakše možete učiniti otvaranjem tražilice na Messengeru u koju ćete upisati Hrvatski zavod za javno zdravstvo te dalje pratite upute. 

Chatbot aplikacija omogućuje brže povezivanje korisnika i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a ako se pokaže potreba za dodatnim pojašnjenjima, korisnik uvijek može kontaktirati stručnjake i epidemiologe putem upita na dežurne telefone u pozivnim centrima koji su objavljeni na stranici HZJZ-a.
FOTO: PIXABAY